Ga naar inhoud


Nieuwe HD zenders?


radio man

Aanbevolen berichten

Ik mag aannemen dat de RTL's ook gewoon in het Basispakket komen of het STB pakket? Afwachten denk ik en hoop houden dat ze nu de concurrentie aangaan met de kabel cool

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: GHP
Ik mag aannemen dat de RTL's ook gewoon in het Basispakket komen of het STB pakket? Afwachten denk ik en hoop houden dat ze nu de concurrentie aangaan met de kabel cool


Nou ben ik bang dat je het mis hebt de publieke moeten ze doorgeven maar de RTL kanalen zijn commerciële kanalen vermoedelijk zullen die wel in het HD pakket komen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan neem ik toch het HD pakket, geen probleem, maar dan moet Animal Planet HD er wel bij in komen :D

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net op de CDS site dat er een nieuwe HD zender bijkomt per 14 september.

 

http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/introductie-Servus-TV.aspx

 

Citaat:

Nieuwe HD-zender bij CanalDigitaal

 

Vanaf 14 september kan men in Europa kijken naar een nieuw HD-kanaal. Servus TV gaat uitzenden via de Astra1-satelliet op 19,2 graden oost. De zender is onderdeel van de mediatak van energiedrankproducent Red Bull.

 

Servus TV is een nieuwe Oostenrijkse commerciële omroep die naast HD ook in SD via de Astra1-satelliet gaat uitzenden. De zender, eigendom van Red Bull-eigenaar Dieter Mateschitz, die naast de energiedrank ook in sport en media zegt te willen expanderen, wil zich richten op televisiekijkers in Duits sprekende landen. Servus TV gaat de plaats innemen van het lokale televisiekanaal Salzburg TV. Deze is al enige tijd in SD-kwaliteit via de Astra1-satelliet te ontvangen.

 

De nieuwe naam moet de aspiraties om een grotere commerciële omroep te worden in Duits sprekende landen verder onderstrepen. Naast veel aandacht voor de sportactiviteiten van Red Bull is op Servus TV ook veel kunst en cultuur te verwachten. Hierbij kan worden gedacht aan opera en muziekconcerten.

 

Op dit moment is al een testkaart van Servus TV HD te zien via de frequentie 11.303 GHz H – 22000 – 2/3. Servus TV SD gaat automatisch over in het huidige Salzburg TV dat op 12.663 GHz H – 22000 – 5/6.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jahoor weer BIJ CANAL DIGITAAL maar eigenlijk gewoon FTA. Ze moeten toch is ophouden met dat soort ongein.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Jahoor weer BIJ CANAL DIGITAAL maar eigenlijk gewoon FTA. Ze moeten toch is ophouden met dat soort ongein.

Dat is wat ik ook al dacht. En bovendien, wat geeft Servus-tv voor toegevoegde waarde? Zou er werkelijk één sterveling zijn in Nederland die nu denkt 'O, nu moet ik wel satelliet nemen, want dan kan ik Servus-tv zien'?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
En bovendien, wat geeft Servus-tv voor toegevoegde waarde? Zou er werkelijk één sterveling zijn in Nederland die nu denkt 'O, nu moet ik wel satelliet nemen, want dan kan ik Servus-tv zien'?

..nou, mijn leven heeft plotseling weer zin en Servus is waar ik mijn hele leven al op heb gewacht!
Als Servus er eerder was, dan was mijn vrouw nog bij mij, hadden mijn 4 dochters niet in een sexhuis hoeven werken, zaten mijn 3 zonen niet in de gevangenis en had ik mijn vermogen nog op de bank staan.
Ik durf zelf te wedden dat de credietcrisis er niet was geweest wanneer Servus eerder had uitegzonden!! HALELUJA!!


..wat is Servus??? crazy

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Toegevoegde waarde? Tja op de kabel zal deze zender nooit komen!


Waarschijnlijk niet, maar ik heb duizend keer liever dat CanalDigitaal Sport1-HD/Film1-HD aan zou kondigen dan weer net te doen alsof "men" weer een HD zender toevoegt wat in werkelijkheid FTA crap is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit meer iets voor in een nieuwsbrief van CDS.

Maargoed, wellicht is het toch een leuke zender:

 

Naast veel aandacht voor de sportactiviteiten van Red Bull is op Servus TV ook veel kunst en cultuur te verwachten. Hierbij kan worden gedacht aan opera en muziekconcerten.

 

We gaan hem vast toevoegen in de zenderlijst..

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Catastrofus
Origineel bericht van: Gerard 76
Denk je dat ze liegen dan? confused


Nee, niet echt maar bij mijn kabelboer wordt ned 1/2/3 HD al uitgezonden terwijl dat bij CDS beperkt blijft bij ned 1 hd. Deze lijn doortrekkende kom ik op mijn mening...

Gert.


Zie ook de posting van matthew_be_wvl:
Volgens mij is er nog geen HD content op de publieke zenders!
Dus gewoon geupscaled volgens mij, en da's niks beter, hier zichtbaar slechter zelfs: mijn DVDO VP50 Pro scaler doet dat beter!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GHP
Dan moeten ze minimaal twee transponders bijhuren, liefst meer, kunnen ze hun aanbod wat omhoog gooien. :D

Anders gaan ze weer 6 HD zenders proppen op één transponder.

Natuurlijk zijn er nog meer leuke aanvullingen:
- Film 1 HD
- Sport 1 HD (+ extra's)
- EVC 3 + 4
- Animal Planet HD
- Discovery World
- SciFi
- Fox Life

Volgens mij kan ik nog wel even doorgaan, maar als het HD pakket wordt uitgebreid, neem ik zeker weten een abo hier op.


Las gisteren in dat Veronicablad dat ze Film 1 HD niet konden (en kunnen?) krijgen omdat de Amerikanen de beveiliging van CD niet vertrouwen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Komen de RTL's dan straks in het HD-pakket, of gewoon in het Basispakket? Nederland 2 en 3 HD zullen wel gewoon FTV worden, net als Nederland 1 HD nu...


Nou, ik ga toch echt niet meer betalen- betaal nu al 47,45 per maand, dan heb ik ook alles hoewel ik de erotiek kanalen niet eens zie, dit tot schade van mijn driftleven! :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: radio man
Las gisteren in dat Veronicablad dat ze Film 1 HD niet konden (en kunnen?) krijgen omdat de Amerikanen de beveiliging van CD niet vertrouwen.


Wat is voor die Amerikanen het verschil met andere providers die met het coderingssysteem (Seca3) werken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: radio man
Origineel bericht van: Elwin
Komen de RTL's dan straks in het HD-pakket, of gewoon in het Basispakket? Nederland 2 en 3 HD zullen wel gewoon FTV worden, net als Nederland 1 HD nu...


Nou, ik ga toch echt niet meer betalen- betaal nu al 47,45 per maand, dan heb ik ook alles hoewel ik de erotiek kanalen niet eens zie, dit tot schade van mijn driftleven! :D


Afhankelijk van je pakket kun je een of meerdere erotiek kanalen ontvangen vanaf het basispakket, als je ze open wilt zetten moet je een bezoekje afleggen op mijn canal digitaal en dan kun je de erotiek activeren kost verder niets.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...