dream v8 box Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 hallo alle kathrein vrienden mijn katrein 910 draait op e2 AAF Summer Dream op usb. als ik hem opnieuw op start blijft de kathrein hangen als de usb hdd er nog in zit. in de flash werkt de harde schijf normaal en kan ik er alles mee,maar op de e2 niet ik denk dat het een instelling zal zijn maar welke ik weet het niet wie wel groet.e door veel te kijken leer je ook nog eens iets
collector Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 wat geeft hij aan in KCC onder expert ik kan me voorstellen dat de volgorde van je usb apparaten niet meer klopt let dan ff op het verschil met en zonder hdd ook de plek waar je je usb stick hebt zitten is belangrijk probeer je usb stick eens in de achterkant ipv voorkant nokia mediamaster 9600 Kathrein UFS-910 e2 AAF dreambox 500 Dreambox 7000 darkstar2 dreambox 8000 openPLi
dream v8 box Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Geplaatst: 6 september 2009 hi collector hoe kan ik zie welke usb aan sluiting de stick moet zitten en de harde schijf groet cire door veel te kijken leer je ook nog eens iets
collector Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 even uitproberen anders eens proberen om te flashen met je hdd verbonden bij mij heb ik geen problemen als ik er een hdd aanknoop succes groetjes nokia mediamaster 9600 Kathrein UFS-910 e2 AAF dreambox 500 Dreambox 7000 darkstar2 dreambox 8000 openPLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen