pukje Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Volgens bild.de hebben geologen geconstateerd dat de maanbrok in het rijksmuseum niet van de maan komt maar van de aarde. Dit is weer een nieuw argument dat ze nooit op de maan waren en alles show was
Bowsat Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Denk dat dit wel grote onzin is dit verhaal. Zouden de Amerikanen anders zo dom zijn om zogezegde maanstenen uit te lenen voor onderzoek, wetende dat het nep is. Beetje ver gezocht.
SalimRMAF Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Er zijn tig meer redenen waarom de maanlanding geen maanlanding zou zijn... Bv: de bewegende vlag op de maan... zonder wind? Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
edbe Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 heb ooit eens vernomen dat de Russen eerder op de maan waren dan de Amerikanen, blijft altijd lastig, maar ga ervan uit dat gewoon de Amerikanen de eerste waren ?? 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
pukje Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2009 Origineel bericht van: SalimRMAF Er zijn tig meer redenen waarom de maanlanding geen maanlanding zou zijn... Bv: de bewegende vlag op de maan... zonder wind? Geen sterren op de foto's valse schaduwen wapperende vlag inderdaad zo zijn er nog een paar. De vs ambassadeur die de maan steen aan nederland schonk kan opeens niets meer herinneren
Poetsdoekje Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Origineel bericht van: pukje Volgens bild.de hebben geologen geconstateerd dat de maanbrok in het rijksmuseum niet van de maan komt maar van de aarde. Dit is weer een nieuw argument dat ze nooit op de maan waren en alles show was Als je in Duitsland een BILD koopt, dan moet je eerst heel hard schudden om de sensatieverhalen en leugens er uit te schudden. Vervolgens blijft er zo weinig in te staan dat je de krant in 1 minuut uitgelezen hebt En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Melle Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Wapperende vlag in vacuum kon wel, meende dat ik dat gezien heb ergens op Dioscovery..Mythbusters mischien? Maar t kon wel. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
pukje Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2009 Origineel bericht van: Melle Wapperende vlag in vacuum kon wel, meende dat ik dat gezien heb ergens op Dioscovery..Mythbusters mischien? Maar t kon wel. Die uitzending op Discovery kan ik mij ook nog herinneren maar de antwoorden van de deskundigen die beweren dat ze op de maan waren kwamen mij niet zo overtuigend over ,persoonlijk twijfel ik eraan of ze ooit op de maan waren.
Satdorus Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Zijn de Russen ooit op de maan geweest? Wist ik niet.
mereltje Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Origineel bericht van: Satdorus Zijn de Russen ooit op de maan geweest? Wist ik niet. Stiekem aan de achterkant Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
boaz Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Onbemand waren de Russen er eerder. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
vGnp Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Origineel bericht van: pukje Dit is weer een neuw argument dat ze nooit op de maan waren en alles show was Ja hoor, we hebben 'm: Pukje, alias Dirk van Noort junior. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
pukje Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2009 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: pukje Dit is weer een neuw argument dat ze nooit op de maan waren en alles show was Ja hoor, we hebben 'm: Pukje, alias Dirk van Noort junior. vGnp
Gast philisatter Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Zelfde raadsel als het neergestorte vliegtuig op het Penthagon op 9-11...
pukje Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Maar om nu na zo´n bericht gelijk te twijfelen of de Amerikanen wel op de maan geweest zijn daar twijfel ik geen moment aan. Er zijn veel meer aanwijzingen dat de foto's en filmen niet op de maan gemaakt konden zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen