alleyoop Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Citaat: Er zijn veel meer aanwijzingen dat de foto's en filmen niet op de maan gemaakt konden zijn. Al die aanwijzingen dat de maanlandingen nep waren werden ondertussen perfect wetenschappelijk weerlegd. Een van de beste vind ik dat de maanlanding nep is omdat er geen sterren te zien zijn op de maanfoto's, alsof iemand bij zo'n grootschalige fraude zoiets zou kunnen vergeten. Als je hier 's nachts foto's gaat nemen met een belichtingstijd van 1/25s of 1/50 dan zal je ook geen enkele ster kunnen zien. Moest het allemaal nep geweest zijn, zouden de Russen dan niet de eerste geweest zijn om dit kenbaar te maken?
Fatfreddy Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Pukje is deze man toevallig familie van je ?
goto Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Is ook een film over gemaakt link wel niet over een maantripje maar naar mars. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
leo1949 Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Origineel bericht van: boaz Onbemand waren de Russen er eerder. Dat ontkent niemand want dat was met dit wagentje.De Lunokhod 1 Als het allemaal fake was zouden de russen dan niet meteen gereageerd hebben en met hardere bewijzen komen want het was in de tijd van de koude oorlog Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Citaat: Als je in Duitsland een BILD koopt, dan moet je eerst heel hard schudden om de sensatieverhalen en leugens er uit te schudden. Daarom heet die krant hier ook wel de Blöd-Zeitung in plaats van de Bild-Zeitung. Wie neemt die krant nou als referentie blad? En Pukje geloof jij nou maar mooi dat dat maan gebeuren allemaal verzonnen is, dan ben jij blij en ik heb heb mijn rust. En wist je trouwens dat de aarde plat is in tegenstelling tot wat iedereen loopt te beweren dat ie rond is? Dat kan ook niet anders want anders zou iedereen er aan de onderkant vanaf vallen.
Psychosammie Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geweldig! Dus als ik het allemaal goed begrijp hebben er ooit bomen op de maan gestaan Ik hou het erop dat we gewoon in de maling zijn genomen met dat stukje steen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
chevrolet Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 En Elvis leeft ook nog! "fortuna vitrea est" VU+ Duo
pukje Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Citaat: Als je in Duitsland een BILD koopt, dan moet je eerst heel hard schudden om de sensatieverhalen en leugens er uit te schudden. Daarom heet die krant hier ook wel de Blöd-Zeitung in plaats van de Bild-Zeitung. Wie neemt die krant nou als referentie blad? En Pukje geloof jij nou maar mooi dat dat maan gebeuren allemaal verzonnen is, dan ben jij blij en ik heb heb mijn rust. Nederlandse volkskrant heeft het zelfde geschreven. Ik zeg niet dat ze niet op de maan waren maar dat ik twijfel en dat bericht in de krant laat mij meer twijfelen. Zo twijfel ik er ook aan de nasa uitlatingen ,er bestaan geen ufo's en aliens. Er bestaan miljarden sterren/planeten daar zullen ook wel planeten zijn die nagenoeg gelijk zijn als de aarde ,waarom zou alleen op de aarde leven ontstaan zijn ? Onze kennis tot nu toe is dat je niet sneller als het licht reizen kan ,dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is. 70 jaar geleden dachten we dat je niet sneller als het geluid reizen kon Volgens mij is het niet uitgesloten dat op andere planeten leven is wat meer kennis heeft als wij en daardoor in staat kunnen zijn ons te bezoeken. Maarja dit zijn zo van die discussies die ik altijd graag volg
D.Quijote Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Die uitzending van de Mythbusters is nog terug te zien op youtube. Kijk maar eens daar onder "mythbusters moon hoax" Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
looney2 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Origineel bericht van: D.Quijote Die uitzending van de Mythbusters is nog terug te zien op youtube. Kijk maar eens daar onder "mythbusters moon hoax" Salu2, D.Quijote Dan was die uitzending was ook nep!!!! zeker weten. Dat zijn ook Americanen. Volgende bewijs...............................Ook nep!!!! HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast patje7of9 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Origineel bericht van: looney2 Salu2, D.Quijote Dan was die uitzending was ook nep!!!! zeker weten. Dat zijn ook Americanen. Volgende bewijs...............................Ook nep!!!! Wat voor idiote reddering is dat!
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Citaat: Ik zeg niet dat ze niet op de maan waren maar dat ik twijfel en dat bericht in de krant laat mij meer twijfelen. OK..dit is het laatste wat ik erover schrijf. Het grootste bewijs is dat de astronauten toen ze op de maan waren er een spiegel hebben neergezet. Vanuit de aarde kan hier een laserstraal op gericht worden om de afstand aarde-maan tot op enkel mm nauwkeurig te bepalen. Die laserstraal weerkaatst namelijk niet op zand, stenen en gruis. Hoe wil je dit tegenspreken? En weet je...de wagens waar ze in gereden hebben zijn via telescopen te zien. Hoe zijn die daar dan terecht gekomen. Er zijn zelfs mensen die de satellieten zoals Astra´s, Hotbird´s vanaf de aarde fotograferen als ze op hun posities hangen. En als alles in Hollywood in scene zou zijn gezet, dan zou het vast wel nu na 40 jaar zijn uitgelekt door mensen die daar destijds aan hebben meegewerkt. Denk je dat die allemaal hun mond zouden houden totdat ze dood zijn?
pukje Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Het grootste bewijs is dat de astronauten toen ze op de maan waren er een spiegel hebben neergezet. Vanuit de aarde kan hier een laserstraal op gericht worden om de afstand aarde-maan tot op enkel mm nauwkeurig te bepalen. Die laserstraal weerkaatst namelijk niet op zand, stenen en gruis. Hoe wil je dit tegenspreken? Die spiegel: De laserstraal kaats alleen terug als de invalshoek in de spiegel 90,000000000000 graden is .is de afweiking 0,00000000001 graden dan komt de straal niet meer terug op de zelfde plaats. Dus de astronauten hebben die spiegel moeten uitrichten zoals een schotel maar dan vele malen naukeuriger. De maan draaid ook net zo als de aarde en alle andere planeten ,dus die spiegel staat altijd op een andere plaats.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Citaat: De maan draaid ook net zo als de aarde en alle andere planeten Ja, je hebt gelijk, de maan draait net als de aarde. (waarom heb ik dat toch anders moeten leren?) Daar kan ik niet tegen op. ja...ik geeft het toe...dit is inderdaad het doorslaggevende bewijs. Ze waren niet op de maan...alles fake.
Amager95 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Er zijn zelfs mensen die de satellieten zoals Astra´s, Hotbird´s vanaf de aarde fotograferen als ze op hun posities hangen. weet jij of deze foto's op een website staan? Lijkt mij interessant om deze te zien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen