jacobus Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Ik heb laatst een update gemist. Vraag: komen de updates op de merlin kaart nu wel of niet goed door. ik gebruik de originele sattracker 4.0 merlin ready, hier gepost, van maart of zo.
Hellum Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 wat zijn je virtual card instellingen? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
jacobus Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Geplaatst: 1 september 2009 Hij stond op no no yes.Ik heb hem van de week op no no no gezet, omdat ik deze optie helemaal niet gbruik. Volgens mij heb ik een paar updates wel doorgekregen, maar tot mijn verbazing, had ik vorige maand plots geen beeld meer. Daarna heb ik via internet mn kaart geheractiveerd. Verder heb ik er eigenlijk niet echt meer maar gekeken. Mn strong is nu mijn reserve ontvanger. Maar ik wil hem softwarematig wel op orde houden.
Hellum Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 ok, is geloof ik wel goed, aangezien het een vertaalfoutje is en niet allemaal virtual cards zijn. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen