Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

heb nu sinds 2 maanden een T55 schotel met 6lnb's op 28.2, 23.5, 19.2, 13, 4.8, 0.8.

nu is mijn vraag is het mogelijk om zenders uit de usa te ontvangen,of is dit niet mogelijk omdat ze aan de andere kant van de wereld liggen? Of moet ik nu een schotel van ruim 2 meter gaan kopen om ze te kunnen krijgen?

alvast bedankt.

DM 800HD

Geplaatst:
Origineel bericht van: denhees
nu is mijn vraag is het mogelijk om zenders uit de usa te ontvangen,of is dit niet mogelijk omdat ze aan de andere kant van de wereld liggen?

Je snapt hem al omdat de aarde rond is zijn de satellieten die door de Amerikaanse providers gebruikt worden die zijn hier niet te ontvangen ook niet met een schotel van 2 meter.

Overigens zijn er wel satellieten die voor Europa en Amerika te gebruiken zijn maar de Amerikaanse providers zullen daar wel geen belangstelling voor hebben. laugh
Gast Drs. IJzerbout
Geplaatst:
Citaat:
nu is mijn vraag is het mogelijk om zenders uit de usa te ontvangen

De zenders die in Amerka te ontvangen zijn zijn nog slechter dan de NL commerciele zenders.

Ja, je zou het niet geloven, het kan nog slechter en nog meer reklame.
Dus of je nou wat mist? Ik niet... :D :D
Geplaatst:

ok ,nog meer reclame wist ik wel ,het was gewoon voor de series die rollen daar altijd eerst van de band en pas later hier.Maar nu weet ik voldoende,bedankt voor de reactie's.

DM 800HD

Geplaatst:

Er zijn wel mogelijkheden om televisie te kijken uit de V.S. Satelliet via een ssh verbinding of zo iets. Maar is erg duur.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:

Voor de series hoef je het niet te doen die zijn ergens wel van het internet af te plukken wink Tevens zou je verbaasd (kunnen) zijn hoe snel sommige series hier al uitgezonden worden. Al zijn er nog wel een aantal de moeite waard om die (zo-wie-zo) sneller) te willen zien smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: GeniusX
Yep, alleen leuk als je van reklames houdt en
dan vooral drug commercials (medicijnen ;-)). Daar wordt ongeveer een kwart van de zendtijd mee dood gegooid.

Ja, maar de Duitsers praten alleen over chocola en de Engelsen over verzekeringen/hypotheken :-)
Ieder zijn ding toch ?
Geplaatst:

Ja, maar de Duitsers praten alleen over chocola en de Engelsen over verzekeringen/hypotheken :-)

Ieder zijn ding toch ?

De duitsers praten over auto's,en over de vrouwen.""LUDOLFS: UWE's levensmotto nr.23 vrouwen en auto's .ieder onderdeel moet kloppen._ Die Ludolfs_
Geplaatst:

als ik dit zo lees ga ik het maar uit mijn hoofd zetten en gewoon wachten tot ze die series op het net gooien smile ,reclame zie ik hier al genoeg.

toch bedankt voor de duidelijkheid.

DM 800HD

Geplaatst:

dat is een mening. Als ik daar ben kijk ik altijd graag tv, en ja, het is een boel pulp en reclame, maar als je je verveelt kan het ook best leuk zijn je daar eens over te verbazen. Jammer dus dat US zenders hier niet te ontvangen zijn.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:

Op Hotbird zit wel Pentagon Channel. Met mijn oude Wamba-ontvanger kreeg ik alleen geluid op deze zender, maar met de MaxDigital is ie gewoon te zien.

Pentagon Channel is een nieuwszender, maar wel eentje uit de U.S.A.:

11096 H

SR: 28000

FEC: 3/4

Pentagon Channel

Geplaatst:

"nieuwszender" zou ik maar met een korreltje zout nemen, eerder een militair controleorgaan met een zéér gekleurde berichtgeving.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jean-Claude
"nieuwszender" zou ik maar met een korreltje zout nemen, eerder een militair controleorgaan met een zéér gekleurde berichtgeving.

Ja, en?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen