Gast RobH Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Mijn onlangs via de webshop van CD aangeschafte Philips DSR7121 receiver met een gebrek heb ik op aanraden van de service desk opgestuurd naar CD. Nu twee weken verder heb ik 'm nog steeds niet terug. Via een kontaktformulier heb ik ge-informeerd wanneer ik 'm mag terugverwachten, maar daarop kreeg ik als antwoord 'zo spoedig mogelijk'. Ja, zo kun je iemand lang aan het lijntje proberen te houden! Heeft iemand ervaringen met (de duur van) de reparatie van een receiver bij Canal Digital? Rob.
Gast Mimisiku Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 CDS repareert niets. Ze schuiven de doos gewoon naar hun leverancier. CD wacht gewoon tot 'ie retour komt en zal zelf geen enkele actie ondernemen! Alleen als je zelf veelvuldig (duur) belt, willen ze wel eens een telefoontje naar de leverancier wagen. 3 dagen later is de doos dan plots gewoon retour en gewoon bij de leverancier omgeruild, want ook de leverancier repareert niks. Die stuurt hem naar Pace en dan weet je het wel.....
Murdock Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Canal Digitaal is zelf de leverancier en ruilt alles zelf om. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Mimisiku Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Droom verder! CDS is een satelliet TV uitbater! CDS koopt ze gewoon in bij een leverancier c.q. groothandel. Dat ze er een eigen voorraad op nahouden is heel wat anders als zelf leverancier zijn... Mochten ze wel willen: Ze kunnen hun eigen kaartnummers niet eens fatsoenlijk bijhouden.
Piet51 Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Ook die van mij is al 4 weken weg. Kan ook geen verdere informatie krijgen van cd. Heb al gevraagd om naar woerden te bellen hoe het ervoor staat. Maar ze hebben het nummer niet!!!!!!
Gast Mimisiku Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Dat bedoel ik dus! I rest my case...
Moderator ceesv Geplaatst: 11 september 2009 Moderator Geplaatst: 11 september 2009 Je kan proberen, op het forum, waarop de Canaldigitaal klantendienst actief is, je probleem voor te leggen. Meestal krijg je via die (openbare) weg wel een reactie. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast RobH Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Mijn receiver is nu al bijna vier weken 'zwervend'. Bellen of E-mailen naar klantenservice levert niets op dan 'nog even geduld hebben' o.i.d. Ik vind het behoorlijk onbeschoft dat je helemaal niets hoort, zelfs geen bevestiging dat ie is aangekomen (al weet ik dat via Tracktrace.nl dat dat wel het geval is).
supercop1973 Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 naar welk bedrijf hebben jullie de ontvanger opgestuurd en ik begrijp dat die telefonisch niet te bereiken zijn?
Gast RobH Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Mijn receiver kwam via web-shop van Canal Digitaal, dus zij zijn verantwoordelijk voor reparatie. Door de klantenservice van CD werd mij een antwoordnummer van CD gegeven waar hij heen moest. Bij een follow-up poging vernam ik dat ze door 4Net worden gerepareerd (via dat bedrijf kreeg ik 'm ook aangeleverd). Maar daar kwam ik niet langs de telefoniste. Die gaf mij wel een Email adres ... ik wacht al bijna een week op reactie.
Moderator ceesv Geplaatst: 14 september 2009 Moderator Geplaatst: 14 september 2009 Ondertussen loopt er op het klantenforum van Canaldigitaal een draadje over de reparatietijd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 15 september 2009 Moderator Geplaatst: 15 september 2009 Robh, hoe staat het er ondertussen mee? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast RobH Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Ik heb me gisteren in genoemde draad op Satellietforum gemengd (nog bedankt voor de tip). Er waren inderdaad nog een paar mensen met soortgelijke ervaringen. Al vrij vlot ontving ik via een prive-bericht van een klantenservice medewerkers excuses, de toezegging dat ik een nieuwe ontvanger wordt gestuurd en een goedmakertje: de maand oktober kan alle zenders kan zien. Ook andere klagers hebben een dergelijke toezegging gekregen. Maar zien is geloven, dus nog even afwachten... Groeten, Rob.
rommelaar Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Origineel bericht van: Piet51 Ook die van mij is al 4 weken weg. Kan ook geen verdere informatie krijgen van cd. Heb al gevraagd om naar woerden te bellen hoe het ervoor staat. Maar ze hebben het nummer niet!!!!!! Als je een ontvanger zelf bij de verkoper voor reparatie aan bied duurt het ook meestal lang voor je hem terug hebt.Ik heb weinig goede woorden over voor CD maar denk dat ze hier weinig aan kunnen doen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast RobH Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Origineel bericht van: RobH Al vrij vlot ontving ik via een prive-bericht van een klantenservice medewerkers excuses, de toezegging dat ik een nieuwe ontvanger wordt gestuurd .... Maar zien is geloven, dus nog even afwachten... Groeten, Rob. Intussen zijn we vier dagen verder en nog steeds geen receiver ontvangen....!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen