hugogertie Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Mooie aanbieding net gehoord via reclame spotje dat je een proefperiode voor Sport1 kunt afsluiten 3 maanden voor 5 euro/maand. Vul de gegevens in en: HELAAS Jouw tv-aanbieder doet niet mee aan deze actie. Neem voor meer informatie contact op met je tv-aanbieder. Wordt hier zo moe van............. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Gast sattaz Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Wellicht is het handiger als die informatie van tv-aanbieder CanalDigitaal op de website van CanalDigitaal wordt geplaatst in plaats van dat iedereen individueel die informatie bij CanalDigitaal gaat opvragen. Met vriendelijke groeten sattaz
supercop1973 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Ik kon eredivisie live nemen 3 maanden voor 5 euro...echter bij Canaldigitaal kwam er er weer eens 3,95 aansluitkosten bij als ik het goed had....bij andere aanbieders niets...Bedankt Canaldigitaal.
peter-nmgn Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: supercop1973 Ik kon eredivisie live nemen 3 maanden voor 5 euro...echter bij Canaldigitaal kwam er er weer eens 3,95 aansluitkosten bij als ik het goed had....bij andere aanbieders niets...Bedankt Canaldigitaal. Huh..Sport1 zit gewoon in het familie pakket niet dus Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Gast aart44 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Origineel bericht van: peter-nmgn niet dus Als je het familie pakket hebt kijk dan maar het werkt al maanden.
supercop1973 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: supercop1973 Ik kon eredivisie live nemen 3 maanden voor 5 euro...echter bij Canaldigitaal kwam er er weer eens 3,95 aansluitkosten bij als ik het goed had....bij andere aanbieders niets...Bedankt Canaldigitaal. Huh..Sport1 zit gewoon in het familie pakket ik bedoelde het eredivisie live pakket...weet niet precies wat jij bedoeld
Johan45 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Origineel bericht van: peter-nmgn Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: supercop1973 Ik kon eredivisie live nemen 3 maanden voor 5 euro...echter bij Canaldigitaal kwam er er weer eens 3,95 aansluitkosten bij als ik het goed had....bij andere aanbieders niets...Bedankt Canaldigitaal. Huh..Sport1 zit gewoon in het familie pakket niet dus Inderdaad, volgens de CDS website heb je aan sport kanalen alleen Eurosport en Extreme Sports in het Familie pakket. Vult u rustig aan !!!
Neptunus Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Tsja, op een gegeven moment zie je door al die pakketten het bos niet meer. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen