Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een ipod en een free hotspot finder er op.

Nu vind hij vrije hotspots maar ook met wachtwoord beveiligde.

Bij deze kun je als je een T-mobile abo hebt, een sms sturen voor een gebr naam. en wachtw.om er dan gratis gebruik van te maken (staat er)

is dit werkelijk zo,of zijn er verborgen kosten die er op je af komen?

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Geplaatst:

toch een lesje googlen nemen smile vul in bij google tmobile hotspot... en zie daar....

voor de luierikken:

Via je T-Mobile abonnement Kosten

HotSpot gebruik in Nederland € 0,02 per 10 KB (Lijkt niet veel maar dit is € 2 per Mb!!)

HotSpot gebruik in het buitenland € 0,25 per minuut

Voor niet T-Mobile gebruikers kost het dus meer... maar dan google je maar even

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

gewoon FON gebruiken. maarja als er nou meer mensen waren die hieraan mee deden

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Geplaatst:
Origineel bericht van: Mk2K
gewoon FON gebruiken. maarja als er nou meer mensen waren die hieraan mee deden

Dat is een nobel streven,maar als je zelf al bijna niets hebt kun je moeilijk nog gaan delen ook.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Geplaatst:

Ja en nee... ik deel ook via FON maar er is weinig kans dat er mensen gebruik van zullen maken, echter ik kan wel gebruik maken van FON en dat tijdens de vakantie heeeeeel erg makkelijk. Ze zitten standaard in mijn TomTom dus binnen no time is er weer internet gevonden.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen