jeroenh Geplaatst: 22 juni 2002 Geplaatst: 22 juni 2002 Kan iemand uitleg geven over files die nodig zijn om betaccrypt te ontvangen op een nokia 9200. Of is dit niet mogelijk met een irdeto cam 1.13f Waar kan ik eventueel die files vinden Dank is zeer groot Ben al dagen aan het zoeken heeeeeeeeelp jeroen
Gast Geplaatst: 22 juni 2002 Geplaatst: 22 juni 2002 Om Betacrypt te ontvangen zal je er DVB2000 in moeten zetten. Even de search functie gebruiken..... V.w.b. de files, ga eens kijken op de links pagina, hier zal je vast wel een link vinden waar je iets aan hebt.
jeroenh Geplaatst: 22 juni 2002 Auteur Geplaatst: 22 juni 2002 Ik heb er dus de dvb 2000 instaan maar krijg nog steeds geen beeld op premiere wel op de nederlandse jeroen
Gast Geplaatst: 22 juni 2002 Geplaatst: 22 juni 2002 heb je de cam al omgebouwd met een allsas 4.1/4.4 kan ik voor je doen
Ome Merde Geplaatst: 23 juni 2002 Geplaatst: 23 juni 2002 @rvs, voor betacrypt is dat niet nodig, dvb2000 maakt er al een Betacrypt decoder van. Wat hier gebeuren moet, is goede files op de kaart knallen, that's it. Probeer de strsh-files maar eens, die werken prima met PW. groet, merde deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen