Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik lees op dit forum onder History HD en Eurosport HD dat er een Animal Planet HD is... er zijn vervolgens foto's toegevoegt, maar als ik Google kan ik niets vinden over een frequency.

Heeft iemand Animal Planet HD en kan iemand mij de frequency geven?

Geplaatst:
Origineel bericht van: skipdaflip

Heeft iemand Animal Planet HD en kan iemand mij de frequency geven?

Ja op Turksat 42 oost gecodeerd in Videoguard 11932 H 17500 3/4 DVB-S2 8PSK en op Thor op 0.8 west gecodeerd in Conax 12128 H 30000 3/4 DVB-S2 8PSK.

Overigens kun je die ook zelf vinden bij Kingofsat rechts in de hoek bij "kanaal gezocht".

Maar ik vraag me af wat je er mee moet je zult er toch wel geen smartkaart voor hebben. laugh
Geplaatst:

Ik weet het niet... ik dacht dat het in het Canal Digitaal pakketje zou zitten! Tenminste daar zag ik screenshots van op deze forum... (Tenminste als het ook echt de screenshots van Animal Planet waren).

Er werd verteld dat het Animal Planet was en er zaten NL subs onder... dus had eigenlijk verwacht dat CD het dan aanbood.

Geplaatst:

Die NL subs zijn voor Telenet die Animal Planet HD aanbiedt op de kabel in Belgie. Wie weet wordt het ook aangeboden bij CDS, UPC of Ziggo.

Wat ik mij wel eens afvraag, waarom worden sommige zenders tig keer aangeboden op dezelfde satelliet. Dat ze dit niet gaan combineren zoals ook gebeurd met VH1 enzo. Gooi Animal Planet HD op de 19.2, en deel deze met verschillende aanbieders, paar audiotracks en sub sporen erbij, klaar..

Maar zo makkelijk zal het allemaal wel niet gaan.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:

door de bepaalde reclame's die ze uitzenden voor een bepaald land is dit niet zo simpel,en zenders leven van zo dingen hé.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

gelijk een goeie reden om de reclames af te schaffen. heb je dat probleem ook niet meer wink

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Geplaatst:

Ik doel ook niet op de normale zenders, maar zoals nu met Discovery HD gebeurt, geen reclame. Deze wordt straks doorgeprikt naar Skylink abo's en met History HD vise versa.

Misschien de inkomsten halen uit een zo groot mogelijk abonnees in plaats van reclame. Als je ziet wat voor zenders SKY UK bijvoorbeeld aanbiedt, daar valt het aanbod van CDS, Ziggo en UPC in het niets. Je betaalt misschien wel de hoofdprijs, maar dan heb je ook wat.

Wat als UPC Direct naar de 1 west verhuisd komend jaar? Alles opvullen via Skylink kan, of een deal aangaan met een andere partner.

Ook zag ik dat de CDS zenderlijst is aangevuld met zenders van de Hotbird satelliet. Op zich leuk idee, maar meer dan 1000 zenders zullen het toch nooit worden...

Geplaatst:

je noemt hier een aanbieder uit de uk die veel meer klanten heeft dan een CD of TVV en dus ook meer geld kan neerleggen voor zenders en aanbod vergroten.

de uk is ook niet zo bekabeld als belgie en nederland.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Ik blijf het zeggen, Canal Digitaal, TVV en Skylink fusie lijkt mij best ok.

Dan hebben ze Belgie, NEEderland, Tsjechie, Slovakije en Hongarije gedekt. Als dat nog niet genoeg abonees is, doen ze echt wat fout.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Geplaatst:
Origineel bericht van: exciter
Ik blijf het zeggen, Canal Digitaal, TVV en Skylink fusie lijkt mij best ok.
Dan hebben ze Belgie, NEEderland, Tsjechie, Slovakije en Hongarije gedekt. Als dat nog niet genoeg abonees is, doen ze echt wat fout.

Dat is inderdaad meer noodzaak dan luxe voor CDS aan het worden. Het is net als met Eredivisie Live, de basis is te klein om echt een succes te worden, of je moet onafhankelijker worden van de abonnements inkomsten.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Ik zat er over na te denken om de kabel de deur uit te doen, maar die komen met aanbiedingen waar je bijna geen nee tegen kan zeggen.

Als je nu een abo met alles in 1 abo neemt van Ziggo in het Cogas gebied (Regio Almelo) dan krijg je de kosten voor de kabelaansluiting (15 euro) vergoed door Ziggo, gratis dus. Het kan dus wel wink

Geplaatst:
Citaat:

dan krijg je de kosten voor de kabelaansluiting (15 euro) vergoed door Ziggo

Voor hoe lang?
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

0000 MANAGMENT : 2009-08-28

006a CANALDIGITAAL : 2009-08-26

En nog gewoon beeld. Toch maar die andere CAM eruit halen en kijken of het beeld dan wel wegvalt wink

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen