Ga naar inhoud


Een vraagje over ryan air


1pm

Aanbevolen berichten

heb in elk geval een email ontvangen een week voor de afvlucht, en daar staat duidelijk in dat de instapkaarten op voorhand moeten afgedrukt worden. Dit was voor mijn dochter haar terugreis midden augustus, dus nadat de nieuwe spelregels van toepassing geworden waren :

Origineel bericht van: Ryanair
> Check-In for your Flight Now

>

> Please ignore this email if you have already checked in online and printed

> your boarding pass.

>

> Ryanair’s online check-in service is available from 15 days up to 4 hours

> prior to your scheduled flight departure time(s). If both your outbound

> and return flights are within the 15 day period, at the time you check-in

> online then both boarding passes can be printed simultaneously. Once you

> have checked in online the boarding pass can be reprinted up to 40 minutes

> prior to the scheduled flight departure time

>

> If you do not check-in online you will be required to pay the relevant fee

> to re-issue your boarding card at the airport.(Euro 40/ GBP 40), This

> facility is available up to 40 minutes prior to the scheduled flight

> departure

> Please Note: Once you have checked in you will not be able to add services

> to your booking. If you need to add a bag or other service after online

> check-in has taken place your will need to contact a Ryanair call centre

> or airport ticket desk.

>

> Confirmed Reservation Number: K8MVRZ

> Flight FR 6907 From: Girona Barcelona To: Charleroi

>

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Drs. IJzerbout

Ik wil dit board niet misbruiken om tegen Ryanair aan te schoppen, maar ik vlieg NOOIT meer met die gangsters.

 

Die hebben het lef in hun donder om Hahn Airport....Frankfurt te noemen. Puur gelogen want Hahn ligt op 150 km afstand van Frankfurt.

 

En zo is er nog veel meer, bijvoorbeeld voor het betalen per creditcard is er een "boete" of voor het boeken via internet is er ook een "boete". Ik zou niet weten hoe het anders zou moeten.

Of voor het in kennis worden gesteld via SMS over veranderingen van de vlucht...dat kost één €uro extra. Bah...wat een kinders.Is het niet om je rot te lachen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo`n mail heb ik niet gehad,en ik vertrek ook binnen een week

Maar ik heb al wel alvast een online checkin gedaan,en kon alleen de heen reis printen

Als ik er aan denk zal ik m`n bevindingen hier plaatsen als ik terug kom

 

Voor 1pm is het dan al helemaal geen punt,die vertrekt op 26 en komt terug op 29 sept.

Als hij dan rond 15 sept of later in checkt zou hij zowel de boardingpass voor de heen als de terug reis kunnen uit printen.

 

 

 

 

 

 

 

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1pm
dan dan ben ook eens benieuwd is inderdaad onduidelijk op hun site .
bedankt voor et antwoord waar ga jij heen ?1pm


Via Düsseldorf (sorry IJzerbout) Weeze :D)
Mallorca: Cala d'Or
Sinds de kinderen niet meer mee willen, ga ik met de vrouw in het voor en na jaar op vakantie.
Scheelt handen vol geld,zeg maar twee keer voor de prijs van één.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik wil dit board niet misbruiken om tegen Ryanair aan te schoppen, maar ik vlieg NOOIT meer met die gangsters.

Die hebben het lef in hun donder om Hahn Airport....Frankfurt te noemen. Puur gelogen want Hahn ligt op 150 km afstand van Frankfurt.

En zo is er nog veel meer, bijvoorbeeld voor het betalen per creditcard is er een "boete" of voor het boeken via internet is er ook een "boete". Ik zou niet weten hoe het anders zou moeten.
Of voor het in kennis worden gesteld via SMS over veranderingen van de vlucht...dat kost één €uro extra. Bah...wat een kinders.Is het niet om je rot te lachen?


Ik vlieg regelmatig met Ryanair naar Spanje en heb nooit problemen. Als ik langer dan 14 dagen in Spanje blijf, dan doe ik daar een online incheck en print dat in een (internet) café uit.

Tja, dat je bij moet betalen als je meer gewicht wilt meenemen dan voorgeschreven is, daar heb ik geen moeite mee. Dat weet je immers als je met een budgetmaatschappij vliegt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EasySat
Ik vlieg regelmatig met Ryanair naar Spanje en heb nooit problemen. Als ik langer dan 14 dagen in Spanje blijf, dan doe ik daar een online incheck en print dat in een (internet) café uit.


Dus jij kunt bevestigen dat je vanaf 20 mei (als je langer dan 15 dagen weg blijft)ook op de terug reis ergens je eigen boardingpass moet zien uit te printen?
Zodat als je dit niet hebt gedaan, je die €40.- eurie aan kosten erbij krijgt als je aan de balie komt met je reserverings nummer.
Is dan iig helder en weet ik waar ik aan toe ben.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de Ryanair website staat het volgende :

Origineel bericht van: Ryanair
Inchecken op luchthaven is alleen beschikbaar als uw vlucht is geboekt vóór 20 mei 2009.

Alleen passagiers die hun vlucht vóór 20 mei 2009 hebben geboekt en voor inchecken op de luchthaven hebben gekozen kunnen gebruik maken van deze service. Voor deze passagiers sluiten de incheckbalies op de luchthaven 40 minuten voor de geplande vertrektijd van de vlucht. Bij het inchecken van bagage raden we aan dat u twee uur voor de geplande vertrektijd van de vlucht op de luchthaven arriveert.

Inchecken op de luchthaven is niet beschikbaar voor passagiers die reizen na 1 oktober 2009.

Ryanair > vragen over reizen > luchthaven en online inchecken > kan ik inchecken op de luchthaven ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EasySat
. . .Tja, dat je bij moet betalen als je meer gewicht wilt meenemen dan voorgeschreven is, daar heb ik geen moeite mee. Dat weet je immers als je met een budgetmaatschappij vliegt. . . .


Dat vind ik ook, zie een van de eerste reacties, zo is het spel
en zo moet het gespeeld worden (part of the game, toch?)

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: borsjea
Vandaag een berichtje in de Telegraaf dat Raynair het menemen van een koffer weer duurder maakt

zie hier Nieuwsbericht rynair


Er staat ook in dat als je online incheckt je de helft betaald.
Als je het zo bekijkt:
was €20,-
Word €30,-
online €15,-
:D
Ryanair verlaagd de prijzenmet €5,-

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens allemaal bedankt voor de antwoorden dus ik hoef in spanje niet opnieuw online de tickets uit te printen omdat ik binnen de norm van 14 dagen blijf .

ik vertrek van mestreech zeggen de limbo's hhahha

 

als ik terug ben hou ik jullie op de hoogte

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vlieg de laatste jaren regelmatig met Ryanair. De voorwaarden staan duidelijk op de site (alleen als je wat wil wijzigen, wat niet volgens de site kan moet je dat telefonisch doen bij de "helpdesk" voor € 0,80 p/m en in het Engels). En soms is het zelf goedkoper om gewoon nogmaals te boeken. Heb verder ook geen klachten (tot nu toe :D) met Ryanair. Ook deze week ga ik weer met Ryanair op stap (Schotland). Voor het ticket bedrag waar ik bij hun voor reis, kan tot op heden "niet veel of geen enkele" amdere prijsvechter tegen aan. Je moet niet bij hun vliegen als je 100kg+ bagage meesleept. Ga zelf nooit langer dan 4 á 5 dagen en heb dan alleen maar hand bagage bij mij.

 

Origineel bericht van: Gene 1225
Nog één tip : vluchten op 11 september zouden nog steeds voordeliger zijn -:)

 

Vlieg zelf op 11 september twee keer met hun crazy

 

Noordhorn

- Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...