Getyours2008 Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Ik heb laatst mijn dreamboxen voorzien van nieuwe images. De dm600 en de dm 7025. De Hardschijf in de dm600 krijg ik zonder enige problemen aan de praat. Echter die in de dm7025 blijft de opnames weg schrijven naar het flash geheugen ipv de usbschijf of de interne schijf waarna deze vast loopt met een groen scherm. Ik heb op verschillende manieren proberen de schijf gemount te krijgen zonder succes. iemand een tip..
DeBeek Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Staat er een map movie op je interne HDD,?? USB HDD is volgens mij te traag, een 7025 heeft USB 1,1.
Getyours2008 Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Geplaatst: 1 september 2009 probleem reeds opgelost. Lag aan de jumpers maar raar dat bij de dm600 dit geen probleem is zal wel aan het verschil 2.5 en 3.5 disk liggen. Dus met de usb disk kan ik dus eigelijk alleen muziek luisteren en niet opnemen?
Gast MiLo Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 De USB van de 7025 komt maar tot 12 megabit, zou genoeg moeten zijn voor een enkelvoudige opname. Niet echt geprobeerd. Om op te nemen moet je via telnet de "/hdd" link aanpassen, die wijst standaard naar de interne harddisk. Eventueel moet je de "movie" directory nog aanmaken: Code: ln -sf /media/usb /hddmkdir /hdd/movie Daarna zou je moeten kunnen opnemen (reboot niet nodig).
rolandb Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 Origineel bericht van: MiLo De USB van de 7025 komt maar tot 12 megabit, zou genoeg moeten zijn voor een enkelvoudige opname. Niet echt geprobeerd. Om op te nemen moet je via telnet de "/hdd" link aanpassen, die wijst standaard naar de interne harddisk. Eventueel moet je de "movie" directory nog aanmaken: Code: ln -sf /media/usb /hddmkdir /hdd/movie Daarna zou je moeten kunnen opnemen (reboot niet nodig). Hi Milo,ln -sf werkt hier idd. Kan ik dit ook zo gebruiken dat dit automatisch gebeurt bij het opstarten? Wellicht middels een lijntje in /etc/init.d/bootup...?Mvg, Roland
Gast MiLo Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 De wijziging is permanent, hoef je niet meer te herhalen (tot je een ander image installeert).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen