Gast pacco Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Sinds een uur kan ik niet meer inloggen op gmail hebben er meer mensen er last van?
Han Peekel Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Raar via outlook lukt het wel maar zo met de webbrowser kom ik er niet op.
mapi Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 AMSTERDAM - Googles maildienst GMail is dinsdag getroffen door een storing. Wereldwijd kunnen gebruikers de dienst niet via de website benaderen. © ANP Dat meldt Google zelf in een bericht op het weblog van het GMail-team. Googles maildienst zou wel bereikbaar zijn via POP en IMAP, twee technologieën die worden gebruikt om de mail te lezen met via mailprogramma's als Outlook, Thunderbird of Mail.app. Het bedrijf zegt uit volle macht te werken aan een oplossing. Een oorzaak voor de problemen is niet bekend. Serverproblemen De foutmelding die de website van GMail geeft, statuscode 502, duidt op serverproblemen. Die foutmelding treedt wel eens op bij overbelasting, maar kan ook wijzen op een verstoring in de onderlinge communicatie van verschillende systemen bij GMail. In februari werd GMail eveneens getroffen door een wereldwijde storing die zo'n tweeëneenhalf uur duurde. Die werd veroorzaakt door een 'ongelukkige samenloop van omstandigheden', constateerde Google toen. Doubleclick Eerder op dinsdag waren er ook al problemen met Googlediensten. Servers van advertentiebedrijf Doubleclick, eigendom van Google, waren moeilijk bereikbaar, waardoor websites waarop die advertenties stonden in de problemen konden raken. bron nu.nl Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
vGnp Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Werkt als een speer hiero. Maar er staat dan ook een Google datacenter binnen 10 km vanaf hier. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
gigantaandemuur Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 vanmiddag hier er ook uit werkt nu weer. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Poetsdoekje Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Origineel bericht van: pacco Sinds een uur kan ik niet meer inloggen op gmail hebben er meer mensen er last van? Vandaag heb ik weer problemen met Gmail, ben ik de enigste of zijn er nog meer En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast SATMAN Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Ook hier geen problemen.. Het inloggen gaat perfect! Groetjes, Satman
+avatar+ Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 inloggen gaat prima, maar om de pagina te laden moet ik altijd een keer op f5 drukken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen