Ga naar inhoud


zijn er meer mensen die niet in kunnen loggen op gmail


Gast pacco

Aanbevolen berichten


AMSTERDAM - Googles maildienst GMail is dinsdag getroffen door een storing. Wereldwijd kunnen gebruikers de dienst niet via de website benaderen.

© ANP

 

Dat meldt Google zelf in een bericht op het weblog van het GMail-team. Googles maildienst zou wel bereikbaar zijn via POP en IMAP, twee technologieën die worden gebruikt om de mail te lezen met via mailprogramma's als Outlook, Thunderbird of Mail.app.

 

Het bedrijf zegt uit volle macht te werken aan een oplossing. Een oorzaak voor de problemen is niet bekend.

 

Serverproblemen

 

De foutmelding die de website van GMail geeft, statuscode 502, duidt op serverproblemen. Die foutmelding treedt wel eens op bij overbelasting, maar kan ook wijzen op een verstoring in de onderlinge communicatie van verschillende systemen bij GMail.

 

In februari werd GMail eveneens getroffen door een wereldwijde storing die zo'n tweeëneenhalf uur duurde. Die werd veroorzaakt door een 'ongelukkige samenloop van omstandigheden', constateerde Google toen.

 

Doubleclick

 

Eerder op dinsdag waren er ook al problemen met Googlediensten. Servers van advertentiebedrijf Doubleclick, eigendom van Google, waren moeilijk bereikbaar, waardoor websites waarop die advertenties stonden in de problemen konden raken.

 

bron nu.nl

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pacco
Sinds een uur kan ik niet meer inloggen op gmail hebben er meer mensen er last van?


Vandaag heb ik weer problemen met Gmail, ben ik de enigste of zijn er nog meer

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...