winwiz Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Origineel bericht van: Jan Ambers Google eens naar optiarc AD-7170S Ik denk dat je van elk merk wel een rotte vis kan vinden Neem Nec.. veel problemen met Vista maar eigenlijk verder een prima brander.... Plextor heeft ook modellen met veel problemen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
matthew_be_wvl Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik heb een Lacie brander in een externe behuizing. En ik ben er zeer tevreden over, nog nooit een mislukte schijf gemaakt en hij is in vergelijking met de brander in mijn computer zelf stiller. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Jan Ambers Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik heb met de Optiarc AD-7170S ook nog nooit een mislukte schijf gehad, moet eerlijk zijn... Maar waar ik me blauw aan erger is dat ik verkenner aanroep en er geen CD-rom device aanwezig is... (ben de énige niet!!!) Ik heb zelfs nieuwe firmware in de drive geprogd, en hen verstoken van Sata aansluiting... HDD 500Gb op sata-1 en dvd/cd brander optiarc op (momenteel) satan-5 Momenteel loopt alles: Incd 5528 en nero en andere progs...
maxloader Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Ben zelf wel heel tevreden over Samsung, heb er nog nooit 1 kapot gehad. dat schijfjes mislukken ligt vaker aan de schijfjes zelf dan aan de brander, ook de snelheid van branden is van belang. gebruik zelf meerdere samsung branders en verbatim media, nog nooit een mislukt. Live life to the Max(loader)
columbo Geplaatst: 23 oktober 2009 Geplaatst: 23 oktober 2009 Klopt, somsgaat er wat mis met brand prog.bijv.Nero 8 als daar iets fout gaat kun je het schijfje weggooien,met Nero 9 heb je dit probleem niet,dit heb ik met dezelfde Samsung brander gehad.
RobbieT Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Misschien heb ik gewoon pech gehad met 2 kapotte branders na elkaar, maar dat is voor mij reden genoeg om geen Samsung meer te kopen. Als anderen wel goede ervaringen ermee hebben is dat mooi. Samsung is wel een flink stuk goedkoper dan Plextor. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen