Ga naar inhoud


Codering France2-3-4-5 Yacht & Sailing?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


die zenders zitten in mijn ontvanger er altijd dubbel in op de zelfde transponder , dus dat kan een oorzaak wezen dat je de verkeerde pakt, en de oorzaak kan zijn ook zijn dat de nokia de mediaguard niet ziet omdat hij de andere codering pakt , want de mediaguard codering zit er wel bij tevens ook viacces

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou er op onze Seca-3 kaarten een viaccess provider moeten zitten? Ik vind er maar TVV en operator of zoiets op.

Geen viaccess, vlg Lyngsat zitten die in o.a. mediaguard-2 gecodeerd...

Dus ik vermoed dat de 016C code wordt meegestuurd met de FR-2-3-4-5 enz ???

Het gekke is dat m'n toestel wel Mezzo ontvangt maar geen Trace, wel VH-1 & VHclassic maar niet die andere fransen, en nu tracht ik dit uit te vlooien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jan Ambers,

 

 

Een Seca 3 kaartje is toch Seca getunneld over Nagra.

 

Net even gekeken op het kanaal Yacht & Sailing voor je en ik heb daar gewoon beeld met een Seca 2 kaart. Gebruikte coderingen daar zijn Seca en Viacces.

 

Het zelfde geld voor France 2, 3, 4 en 5 wat betreft de codering, maar heb daar ook geen beeeld met een Seca 2 kaart.

 

Trace TV en Mezzo geven hier wel beeld op Seca 2, ook alle VH's geven hier beeld op Seca 2.

 

 

De zenders France 2, 3, 4 en 5 zullen wel in een ander pakket zitten smirk .

 

Verder is het natuurlijk de vraag of er door de Franse Provider's de zelfde tabellen op de kaart gebruikt worden als op de nieuwe Seca 3 kaarten van Nederland, gr.

 

 

Zilverster.

 

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bezig met mijn Nokia-9200(Wanissa proj) aan te passen voor Seca3.

Ik vroeg me af waarom het ganse TVV+ pakket werkt met de Seca3 kaart BEHALVE Fr-2-3-4-5, Motors, Yacht & Sailing, en Trace.

Mezzo en VH1 & VHClassic werken WEL.

 

Dus onstaat bij mij de vraag wat is er bij die zenders die NIET werken anders; dan bij die, die WEL werken...

Vandaar m'n vraag, teneinde aanpassingen aan de firmware of cam te doen, zodat ook diewerken met m'n TVV+ kaart...

Mijn kaart en die zenders werken wel in een DSR8121.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft dat niet te maken met het aantal coderingen die op die zenders staan.(en het aantal ECM-pids)

 

Ik dacht dat dat kanalen waren waar naast Seca-codering (2 en/of 3 ??) voor Canalsat, ook nog eens de Seca-codering (2 en/of 3) van TVVlaanderen zit en daarenboven nog eens Viaccess (al dan niet in verschillende versies).

 

Als je cam eerst op die zenders kijkt naar de Seca-coderingen van Canalsat en vervolgens bij TVVlaanderen naar de Seca-coderingen gaat kijken, bestaat misschien de kans dat hij slechts naar één Seca-codering meer bij TVVlaanderen kijkt (omdat hij bijvoorbeeld maximaal maar naar 3 ECM-pids kijkt) en dat misschien diegene is waarop je kaart niet werkt, want verbonden aan Seca2.

 

Het is maar een idee, vraag mij niet om het technisch te onderbouwen. Voor hetzelfde geld heeft het er niets mee te maken.

 

Greets

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een hulpprogr en daarmee kan ik de te "volgen" codering rangschikken, en als eerste staat SECA, SECA2 enz...

De provider ID's zet ik 016C als eerste, en door op zenders met multiple ID's te zappen worden er vlot de vlaamse van tussen gehaald en heb ik rap beeld, maar die franse vertikken het en daarom ben ik er op zoek naar hét waarom...

Alleen het "niet kunnen" ambeteert mij, niet dat ik er naar kijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...