bigtwin Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Ik heb één van de laatste Milo images, met CCccam2.1.2 en verder een bijna standaard omgeving. Ik heb het set-top box pakket, dus volgens mij een Seca2 kaart. Sinds deze kaart in mijn 8000 zit, ontvang ik geen opdates van CD. Als ik dan via internet een (her)aktivering uitvoer, wordt de datum wél aangepast. Iemand een idee waar dat in kan zitten? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Mic Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Kan dit niet aan de cccam config file liggen?
Tonskidutch Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 bigtwin heb je de orange kleurige kaart (seca3) heb je de groen wit kleurige kaart (seca2) heb je de zwarte kaart (seca2) de laatste 2 zijn op een paar man na allemaal vervangen en is jou een nieuwe orange kleurige kaart toegezonden geworden dan dien je in de "bijna standaard" CCcam.cfg seca3 als default in te stellen dus het # voor de regel weghalen. heb je clients in huis kun je die het best even killen... totdat je met een nieuwe kaart het update signaal binnen hebt. (voor de f-regel een # plaatsen) en anders heb je de nieuwe kaart nog niet geregistreerd bij CanalDIGITAAL / zie de link ciao Our Darkness Anne Clark
bigtwin Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Geplaatst: 2 september 2009 Tonski, wat heb jij altijd verregaand deskundige antwoorden! Dank je voor je reaktie en jouw deskundigheid. Maaaaaaaar, ik heb dus nog die zwarte kaart, en nog helemaal niks van CD gehoord. Ik heb dus ook nog geen oranje kaart ontvangen. En mijn kaart doet dit dus. Moet ik zelf contact met CD opnemen, of komt het allemaal wel goed? En, in de tussentijd, wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat e.e.a. wel gaat werken? Ik heb overigens in mijn CCcam.cfg wel de seca3 voorrang gegeven, is vooral een share verhaal. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
chablis Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Origineel bericht van: bigtwin Tonski, wat heb jij altijd verregaand deskundige antwoorden! Dank je voor je reaktie en jouw deskundigheid. Maaaaaaaar, ik heb dus nog die zwarte kaart, en nog helemaal niks van CD gehoord. Ik heb dus ook nog geen oranje kaart ontvangen. En mijn kaart doet dit dus. Moet ik zelf contact met CD opnemen, of komt het allemaal wel goed? En, in de tussentijd, wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat e.e.a. wel gaat werken? Ik heb overigens in mijn CCcam.cfg wel de seca3 voorrang gegeven, is vooral een share verhaal. De zwarte kaart is een Seca 2, ik neem aan dat het dan geen zin heeft seca 3 voorrang te geven? Ik zou CD niet afwachten, maar bellen, dat je ook zo'n "ING bankpas" wilt hebben. dan ben je het snelst aan de beurt. 035-6770477. Die 0900 nummers zijn mij te duur. Suc6 DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
Gast MiLo Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Ik heb nog zo'n groene (goed voor 't milieu haha), maar de website noch de (nieuws)brieven van Canaaldigitaal melden iets over kaartwissels, hoogstens dat er een nieuw type bij is gekomen, en hij wordt gewoon elke maand weer verlengd.
holles Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Tonski, volgens de website van CD worden de seca-2 kaartjes voor de Settop Box niet vervangen. Wat vreemd is dat ik deze maand de update via de nieuwe CCam ook nog niet binnen heb. Zal nog wel komen. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
DeBeek Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Origineel bericht van: MiLo Ik heb nog zo'n groene (goed voor 't milieu haha), maar de website noch de (nieuws)brieven van Canaaldigitaal melden iets over kaartwissels, hoogstens dat er een nieuw type bij is gekomen, en hij wordt gewoon elke maand weer verlengd. Yep, en bij de Seca 2 kaarten komt de update echt niet op de eerste van de maand binnen, meestal tussen de 3e en 6e dag. Dus voordat iedereen in de stress schiet " Ga rustig slapen " binnenkort heb je de nieuwe datum.
Tonskidutch Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 uh dat moet je dan maar weten welke kaart en pakketkeuze bigtwin heeft... dus (zoals hij ook al schreef) is het even een juiste config bakken voor puur die oude zwarte. en met permissie die info gelijk geven had geholpen een korter draadje en minder commentaar dat er dan niet meer toe doet. ciao Our Darkness Anne Clark
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen