Frankly Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Ga alles (amp, br, sat en pc) netjes wegwerken in een kast, en met IR-extenders werken, maar kan de exacte locatie van de IR sensor op de 7710 niet vinden, weet iemand waar die precies zit (liefst plaatje). Dank
unique Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 schijn even met een zaklap op de front van de ontvanger en je ziet hem zo zitten. Suc6
Frankly Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Geplaatst: 3 september 2009 Origineel bericht van: unique schijn even met een zaklap op de front van de ontvanger en je ziet hem zo zitten. Suc6 Nou niet dus.
unique Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb al een aantal malen (ook bij vrienden) de sensor opgezocht en ben er altijd uitgekomen met een zaklamp. Uiteindelijk moet er natuurlijk wel licht doorheen kunnen anders zou de afstandsbediening het natuurlijk ook niet doen....
Gast decodertje Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 de ir sensor zit rechts van de tekst op je display. tussen tekst en klepje.
Frankly Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Geplaatst: 11 september 2009 helemaal top, rechts is links als je er voor staat maar zoveel licht kreeg ik er niet doorheen, zou aan lampje (led) kunnnen liggen. maar mijn dank hiervoor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen