Gast Mimisiku Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Zie header. Kan om 19:55 niets laden. Ook op de PC via internet Error 403 Forbidden....Wazzup?
arie kanarie Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 om 20.08u niets aan de hand, gewoon te beriken. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Ambilight Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 zet hem helemaal uit laat hem even afkoelen en zet dan weer aan anders denkt ik toch dat je er even nieuwe soft ware er op moet zetten groet bert
dAF2000 Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Origineel bericht van: Ambilight zet hem helemaal uit laat hem even afkoelen en zet dan weer aan anders denkt ik toch dat je er even nieuwe soft ware er op moet zetten groet bert Zou ik niet doen. Op de PC gaat 't blijkbaar ook fout dus is 't waarschijnlijk geen probleem in de Dreambox.
Gast Mimisiku Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Net terug van het werkt weer. Wellicht een update van de server waar Pliimages.org op draait. Niets gewijzigd. Dus kan weer dicht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen