Gast dj33333 Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 hallo allemaal ik wil graag eurobrid 2 kijken welke maat schotel heb ik nodig groeten dj
Gast sattaz Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 @dj33333, Je bedoelt Eurobird 2 op 25,5 Oost? Volgens mij minimaal vanaf zo'n 2 meter maar waarschijnlijk nog een stuk groter. Hangt ook een beetje af van welke transponder je wilt ontvangen. De ene transponder is nog zwakker dan de andere, op zich al heel zwakke, transponder. Met vriendelijke groeten sattaz
rommelaar Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Origineel bericht van: sattaz @dj33333, Je bedoelt Eurobird 2 op 25,5 Oost? Volgens mij minimaal vanaf zo'n 2 meter maar waarschijnlijk nog een stuk groter. Hangt ook een beetje af van welke transponder je wilt ontvangen. De ene transponder is nog zwakker dan de andere, op zich al heel zwakke, transponder. Met vriendelijke groeten sattaz Gelijk sattaz de footprint van deze satelliet is gericht op het midden oosten dus de schotel zal flink groot moeten zijn. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast aart44 Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Origineel bericht van: dj33333 hallo allemaal ik wil graag eurobrid 2 kijken welke maat schotel heb ik nodig groeten dj Misschien is de naam Eurobird verwarrend dan denk je dat het in Europa te ontvangen is maar in Zuid Europa heb je kans anders een hele grote schotel zie de fixet beam Eurobird2.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen