Gast DVD Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 ik zoek voor het hondje van me buurman een site waar ik haar kan aanmelden voor een nieuw huisje ik mag haar niet houden wie kan me helpen?????
lock Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Deze dan? http://dieren.allesgratisafhalen.nl/honden/ "That's another fine mess you've got me into"
Busje komt zo Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Wellicht kunnen ze je bij het asiel enige tips geven. Gr. Remi .
djpetit Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Origineel bericht van: DVD ik zoek voor het hondje van me buurman een site waar ik haar kan aanmelden voor een nieuw huisje ik mag haar niet houden wie kan me helpen????? hmmm kan deze topic niet allang gesloten worden ivm Hond zoekt onderdak ? Fijn dat hij trouwens onderdak heeft gevonden ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Origineel bericht van: DVD ik zoek voor het hondje van me buurman een site waar ik haar kan aanmelden voor een nieuw huisje ik mag haar niet houden wie kan me helpen????? Misschien is funda.nl iets?
Aanbevolen berichten