mauspartyhouse Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Beste allemaal, Helaas heb ik geen utp kabel bij mijn STB in de buurt, om deze met de router te kunnen laten communiceren. Ik heb nog een us robotic accespoint over.... Hamvraag; Is het mogelijk het AP via utp aan de STB te verbinden om zo draadloos de router te bereiken, en dus het internet op te kunnen? Hardware info: -STB Dreambox DM500 -Router D-Link DIR-635 -Modem Copperjet 816 -Accespoint US Robotics USR805455 Indien dit mogelijk is, hoor ik graag hoe of wat. Ik ben best wel een n00b vwb modem/router/AP instellingen. Tnx Maurice ET8000
mauspartyhouse Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Geplaatst: 2 september 2009 Origineel bericht van: mauspartyhouse Beste allemaal, Helaas heb ik geen utp kabel bij mijn STB in de buurt, om deze met de router te kunnen laten communiceren. Ik heb nog een us robotic accespoint over.... Hamvraag; Is het mogelijk het AP via utp aan de STB te verbinden om zo draadloos de router te bereiken, en dus het internet op te kunnen? Hardware info: -STB Dreambox DM500 -Router D-Link DIR-635 -Modem Copperjet 816 -Accespoint US Robotics USR805451 Indien dit mogelijk is, hoor ik graag hoe of wat. Ik ben best wel een n00b vwb modem/router/AP instellingen. Tnx Maurice Het is overigens de USR805451 ! Detail maartoch ET8000
Gast Mimisiku Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Dat kan. Ik gebruik een Linksys WET54 bridge. Gewoon zorgen dat hij een IP adres krijgt in dezelfde range als je router. Wellicht dat je hem eenmalig via LAN aan je router moet verbinden, maar daarna werkt het prima.
Gast Pajarin Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Ja er is zoiets als "WDS", wireless distribution system. Op de wiki staat het een en ander over wat i.h.a. wel en niet werkt Groet, Pajarin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen