Norman Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Hallo, Als je eenmaal een mail heb gestuurd naar iemand, en je wilt deze persoon vervolgens later weer mailen, hoef je alleen maar de eerste letter in te vullen en je krijgt automatisch het mailadres in beeld. Ik wil mijn computer opnieuw installeren, maar wil deze gegevens opslaan en weer terug zetten na de schone installatie. Kan iemand mij vertellen hoe dat moet! Email exporteren en daarna opnieuw inlezen helpt daarvoor niet!! Al vast bedankt, Norman Inverto 7000
Gast hummiesat Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Het is wel in het engels, maar dit zou het moeten zijn: Linkje
Norman Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Geplaatst: 3 september 2009 Hallo Hummiesat, Dank je, maar daar waar ze zeggen dat hij zou moeten staan, staat het niet. Hij staat drive:\Documents and Settings\user name\Application Data\Roaming\Microsoft\Outlook. Maar niet te min, je hebt me wel erg geholpen, dank je!!!! Norman. Inverto 7000
Puch Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Dit lukt denk ik. Sla de email adressen in je adresboek op (als ze er al niet in staan.) In Outlook zit namelijk een optie om emailadressen dat je invoert die niet in je adresboek zitten automatisch op te slaan. Neem een backup van je outlook.pst bestand. C:\Documents and Settings\UserName\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst Eens je nieuwe pc is geïnstalleerd maak je in outlook je account aan. Sluit outlook. Zet de backup over het nieuwe pst bestand. Start outlook opnieuw op. Hij zal melden dat hij het pst bestand niet vind. Er nu een mogelijkheid om aan te duiden waar de pst staat. Doe dit en herstart outlook. Al je emails en je adresboek van je oude pc staan dan terug. Alle adressen uit het adresboek vult hij automatisch aan. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast hummiesat Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Origineel bericht van: Norman Hallo Hummiesat, Dank je, maar daar waar ze zeggen dat hij zou moeten staan, staat het niet. Hij staat drive:\Documents and Settings\user name\Application Data\Roaming\Microsoft\Outlook. Maar niet te min, je hebt me wel erg geholpen, dank je!!!! Norman. Dat zal waarschijnlijk zijn omdat de uitleg met XP is gegeven en jij Vista hebt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen