jaan Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Hallo allemaal !! Ik heb al gezocht op de forum maar komt niet verder. Ik weet het root wachtwoord van mijn dreambox 7020 niet meer. welke middelen heb ik tot mijn beschikking om e.e.a weer te herstellen. Wil eventueel mijn dreambox weer opnieuw flashen maar hiervoor moet het eerst leeg worden gemaakt. volgens mij was er een toets combinatie die je tijdens het aanzetten van je dreambox kon indrukken waardoor de flash memory helemaal werd leeg gemaakt of is dit iet mogelijk ? graag jullie hulp bij voorbaat mijn dank Jaan
Greatone Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Gewoon met Dreamup een flash erase doen en weer een image erop knallen. Zover ik weet geen andere opties om je wachtwoord weer te achterhalen. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
paardengek Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Met dreamup ? Het kan veel sneller via de webinterface / browser. Zie http://www.dream-multimedia-tv.de/dm-7020-aktualisieren-der-firmware-ueber-einen-browser Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
jaan Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Geplaatst: 4 september 2009 Paardengek, Bedankt via webbrouwser opnieuw geinstalleerd. Wachtwoord is weer hersteld. grt, Jaan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen