Edmund Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Heren, Hoe zit het nu met de dreamboxen, leeft de fabrikant nog en waar koop ik zo'n ding zodat ik een echte krijg. En in het geval dat ze me een kloon aansmeren, wekt zo'n kloon dan evengoed wel of niet? En waar blijft de dreambox 500 HD of is/was dat ook een nep dreambox? Edmund ( die zachtjes aan zich ook op de HD gaat richten )
paardengek Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Op sat4all gaan we niet bespreken, hoe goed of hoe slecht een kloon is. Aangezien een kloon ( maken of verbeteren o.i.d. )een illegale bezigheid is. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Edmund Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Geplaatst: 4 september 2009 OK maar die 500HD is dat een echte dreambox of een nepper? Edmund
Gast sattaz Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Origineel bericht van: Edmund OK maar die 500HD is dat een echte dreambox of een nepper? Edmund > KLIK <
rommelaar Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Het is alleen bij Dream zo vervelend dat de uitlevering van een nieuw exemplaar altijd zoveel problemen geeft. Als de box beschikbaar komt is dit nog geen garantie dat hij beschikbaar blijft. Je moet voor een nieuwe Dreambox heel veel geduld op kunnen brengen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Littlesat Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Als het ooit zo was dan zal het wel atijd zo(oi) zijn... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Ron Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Is het echt nodig hier weer een apart topic voor te openen? In het nieuws topic loopt al weken een draadje over dit onderwerp.
Aanbevolen berichten