woodytwo Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Goedenavond, heb de 15xx weer eens onder het stof vandaan gehaald, en de nieuwste OFM erop gezet, deze kan via het SSSP protocol mbv MBOX of GBOX inloggen op verschillende cardservers. Heeft iemand hier dit draaien? Het kan ook met mde Jungle fw vanaf versie 5 geloof ik. Ik heb hier totaal nog geen kaas van gegeten, want logte voorheen altijd met DSR9500-connect in op mijn Newcs server. Is er iemand die me een beetje op weg kan helpen? groeten Wouter
woodytwo Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Geplaatst: 22 september 2009 ok ik heb het aan de praat nu, is er nog iemand hier die met SSSP de ofm aan de gang heeft? ik heb nog wat problemen met het vasthouden van de ECM-RMT settings. Groeten Wout
woodytwo Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Geplaatst: 4 november 2009 Hmmm, wordt de pioneer niet zoveel meer gebruikt, of is het de combi OFM en Pioneer? Misschien zouden jullie kunnen posten welke FW er nog wel gebruikt wordt? Greetz Dawood
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen