Gast cardoso Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 hallo mensen wie kan me hebbben ik heb een dreambox 800 en een tv cabo kaart de wil ik graan zien werken op dreambox met welke emus kan ik beeld krijgen op tv cabo met mij kaartje
Gast pacco Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Als het om een nagra codering gaat, dan newcs en cccam.
Gast cardoso Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 ja het is nagra 3 codering welke cccam en welke Newcs ik heb een dreambox 800 en pacco weet je zeker dat de kaart werkt in dreambox
Gast cardoso Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 de tv cabo kkaart werkt niet in dreambox 800 ik heb gebrobeer met cccam en newcs
Gast pacco Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Origineel bericht van: cardoso ja het is nagra 3 codering welke cccam en welke Newcs ik heb een dreambox 800 en pacco weet je zeker dat de kaart werkt in dreambox Newcs dat N3 ondersteund en de laatste cccam. Je hebt wel de boxkey en rsa nodig als je die niet hebt dan heb je pech. Dus niet gelijk schreeuwen van werkt niet je moet wel e.e.a. configureren. Als je het echt goed wil goed dan moet je mpcs emu ook tussen zetten. Geloof me dat als je alles hebt dat je het ook werkend krijgt ! Succes!
Gast cardoso Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 boxkey heb ik niet. weet je ook ik de kan krijgen pacco? zo ik zien moet in mij tv cabo zien via de power box vind wel jammerat niet gelijk doet op dreambox
Gast pacco Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Origineel bericht van: cardoso boxkey heb ik niet. weet je ook ik de kan krijgen pacco? - Uit de (oude) kaart - Uit de box - Eventueel uit de Cam
Gast cardoso Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 ik heb wel een power box van tv cabo maar ik kan de boxkey zien in en weet ook niet waar op de power box kan zien
Gast aart44 Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Lijkt me dat je gewoon verder moet kijken op de power box het schijnt dat je je er wel goed in moet verdiepen. Hoe je de boxkey kan vinden kun je best op Portugese forums uitzoeken, meestal zit hij op de chip van de ontvanger vaak spuiten ze er ook nog een zooi lijm op dan de chip er af solderen en uitlezen met een programmer. Nu geef ik maar een voorbeeld hoe het precies moet zul je zelf uit moeten zoeken. Dan de boxkey als je hem hebt bij de Dreambox veranderen dat is mogelijk.
Gast pacco Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Origineel bericht van: aart44 Dan de boxkey als je hem hebt bij de Dreambox veranderen dat is mogelijk. Verklaar nader de boxkey bij de dreambox veranderen... Of bedoel je de boxkey in de config file invoeren?
Gast aart44 Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Origineel bericht van: pacco Verklaar nader de boxkey bij de dreambox veranderen... Of bedoel je de boxkey in de config file invoeren? Alle ontvangers en ook ci modules hebben een boxkey dat is bij alle boxen dezelfde key alleen Nagra gebruikt een boxkey die aan de box gebonden is. Bij sommige ontvangers staat in het menu boxkey en kun je een andere key om te zetten van heximaal naar decimaal zo met de afstandsbediening invoeren. Met ci modules werkt het precies zo bijvoorbeeld de Jokercam Xcam kun je zo omzetten. Bij een Magicmodule kun je het veranderen door de software in een hex editor te laden de boxkey te zoeken en veranderen daarna de software in de module laden en je hebt een andere boxkey. Hoe het precies bij de Dreambox werkt weet ik niet maar omdat het een hobby ontvanger is neem ik aan dat het ook kan.
Gast pacco Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: pacco Verklaar nader de boxkey bij de dreambox veranderen... Of bedoel je de boxkey in de config file invoeren? Alle ontvangers en ook ci modules hebben een boxkey dat is bij alle boxen dezelfde key alleen Nagra gebruikt een boxkey die aan de box gebonden is. Bij sommige ontvangers staat in het menu boxkey en kun je een andere key om te zetten van heximaal naar decimaal zo met de afstandsbediening invoeren. Met ci modules werkt het precies zo bijvoorbeeld de Jokercam Xcam kun je zo omzetten. Bij een Magicmodule kun je het veranderen door de software in een hex editor te laden de boxkey te zoeken en veranderen daarna de software in de module laden en je hebt een andere boxkey. Hoe het precies bij de Dreambox werkt weet ik niet maar omdat het een hobby ontvanger is neem ik aan dat het ook kan. Je gaat offtopic en gaat appels met peren vergelijken! I rest my case. m2c
Gast aart44 Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Origineel bericht van: pacco Je gaat offtopic en gaat appels met peren vergelijken! I rest my case. m2c Even gezocht hoe het bij de Dreambox gaat <<KLIK>>. De titel van het topic gaat over het MAC adres maar is de boxkey of je er veel mee opschiet voor TV Cabo is wat anders.
Gast cardoso Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 ik denk dit word moelijk voor mij om tv cabo werkende te krijgen
Terradon Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Hoi koop anders een dragon 4.1 cam, tweedehands voor een paar tientjes. Daar kun je wel een boxkey invoeren. groetjes.........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen