Ga naar inhoud


Zijn er Dreamboxen van de vrachtauto gevallen??


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Op een veilingsite staat een advertentie over de Dreambox 800 met een adres in Arnhem die bied ze aan voor €199 als eenmalige aktie volgens mij zijn de klonen nog duurder of is het een geval van oplichting.

 

Citaat:
Beschrijving Wees er snel bij want op=op

 

Dreambox 800 HD uitvoering slechts 100 op voorraad.

 

 

 

• 300MHz MIPS Processor

• Linux Operating Systeem

• MPEG2 / H.264 Hardware decoding (DVB compliant)

• DVI

• Tuner Module, Plug & Play

• Hoog contrast en energie sparende OLED display

• 64 Mbyte Flash, 256 MByte RAM

• SATA voor interne of externe HDD 2,5"

• 1 x Smartkaart lezer

• 2 x USB 2.0

• Scart

• S/PDIF uitgang digitale bitstream (optisch)

• Ongelimiteerde kanaalslijst voor TV/Radio

• Zaptijd < 1 seconde

• Ondersteund EPG (Electronische programma gids)

• Volautomatische service scan

• Ondersteund bouquets-lijsten

• Ondersteund videotext decoding

• Ondersteund multiple LNB-Switching control (DiSEqC)

• OSD in vele talen

• Skin support

• Externe 12V voeding

 

 

NU SLECHTS 199 euro

 

 

Af halen niet mogelijk verzending vanuit Duitsland Direct af Fabriek.

frown

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

haha jaja

Citaat:
[Af halen niet mogelijk verzending vanuit Duitsland Direct af Fabriek.

 

hij bedoeld; Af halen niet mogelijk verzending vanuit China Direct af Fabriek.

 

lijkt me een cloon

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Wordt het toestel als namaak bij de dedouanering onderschept, dan heeft de koper de boete, en is hij zijn geld kwijt... en kan je de chinees proberen te vervolgen....


In Nederland wordt slap gehandhaafd. Invoeren van 'een paar' nepartikelen voor eigen gebruik wordt doorgaans niet bestraft.

Frankrijk is veel strenger. Elke invoer van een nepartikel is verboden. Het artikel wordt in beslag genomen en er volgt een boete ter grootte van de prijs van het echte artikel.

Ga je als NL toeriste dus met je nep-Gucci tasje van een tientje op de Albert Cuyp naar Frankrijk (of Italië), dan kun je een boete oplopen van een paar 1000 Euro. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout
Citaat:
Ga je als NL toeriste dus met je nep-Gucci tasje van een tientje op de Albert Cuyp naar Frankrijk (of Italië), dan kun je een boete oplopen van een paar 1000 Euro.

Dat vind ik een goede zaak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd wat de importeur hierover te melden heeft. Waarschijnlijk zijn het geen echte boxen of is er wat anders aan de hand. Maar dat is ook maar gissen.

 

Mocht je iets kopen tegen een veel lagere prijs dan de normale marktwaarde en het blijkt achteraf echt van de vrachtwagen te zijn gevallen, dan ben ik als koper ook strafbaar!

 

En mocht het toch allemaal kloppen: dan is het echt heel goedkoop wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1664
In Nederland wordt slap gehandhaafd. Invoeren van 'een paar' nepartikelen voor eigen gebruik wordt doorgaans niet bestraft.




Hoe kom je daar bij als je hier betrapt wordt ben je het kwijt het wordt vernietigd en krijg je een boete.
En dat betrappen zal alleen op Schiphol of een andere luchthaven gebeuren voor de rest zijn het open grenzen en ja niet iedereen wordt gecontroleerd.

Overigens bij die Dreamboxen geloof ik niet dat het clonen zijn als ik naar de prijs kijk van 100 clonen en daar alleen de BTW bij optel kom ik al hoger als die €199. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Hoe kom je daar bij als je hier betrapt wordt ben je het kwijt het wordt vernietigd en krijg je een boete.
En dat betrappen zal alleen op Schiphol of een andere luchthaven gebeuren voor de rest zijn het open grenzen en ja niet iedereen wordt gecontroleerd.



Daar is de laatste tijd veel over te doen geweest en geschreven, zie bv dit artikel in de telegraaf
Link naar reactie
Delen op andere sites

In Arnhem is onlangs een reclame folder rond gebracht met allerlei SUPER aanbiedingen, weet zo snel niet of er ook een dreambox 800 in stond.

Hierin was ondermeer ook een iphone voor €200,-

Die spullen werden ook bezorgd niet af te halen!!!???

Heb nog niemand gehoord die geflesd is, maar het zou zomaar kunnen.

Ik gok het er in ieder geval niet op.

 

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maar eens een mailtje gestuurd en kreeg het volgende terug :

 

Citaat:
Beste meneer/mevrouw.

 

 

 

Bedankt voor uw interesse in ons product.

 

Dit is een automatisch gegenereerd bericht, omdat ik niet op alle mails persoonlijk op tijd antwoord kan geven.

 

Al onze producten zijn origineel en voldoen aan de strengste eisen, het verschil in de prijs die u bij ons betaald en de originele winkelwaarde komt omdat wij een afspraak hebben met de fabrikant en omdat we alleen per post producten verzenden om zo de kosten te drukken.

 

Tevens is het zo dat de producten worden verzonden vanuit Duitsland en dus is het niet mogelijk om ze zelf af te halen.

 

 

 

De procedure om in het bezit te komen van ons product gaat als volgt:

 

 

 

Stuur ons een mail met daarin uw naam en adres gegevens, het aantal en zet daarin ook het order nummer dat onder aan dit bericht vermeld staat.

 

Vervolgens krijgt u van ons een mail met factuur terug waarin staat of het product nog voorradig is.

 

Als dat het geval is krijgt u tevens in de mail de gelegenheid een online betaling te doen.

 

Vermeld bij die betaling wederom het order nummer, en u heeft na ontvangst van uw betaling het product binnen een week thuis.

 

 

 

Met vriendelijke groet.

 

 

 

Supersat trading GmBh

 

 

Dus vooruit betalen, geen winkel of iets tastbaars om te reclameren en dus zeer dubieus. Ik kreeg er tevens een ordernummer bij waaruit bleek dat ik de vierde was die gereageerd heeft.

 

Ik sla ff over ;-)))))

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verzender was ene Arie Schilder via live.nl

 

Dit riekt naar oplichting.....

Je zou tenslotte verwachten dat ie dan wel een mailtje stuurde van een supersat domain ofzo.

 

Wees gewaarschuwd en wacht af, ga er niet direct op in !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...