Ga naar inhoud


Zijn er Dreamboxen van de vrachtauto gevallen??


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Geen adres, geen telefoonnummer, live.nl e-mailadres, afhalen niet mogelijk. Bovendien, als er 100 op "voorraad" zijn, waarom worden ze dan verstuurd af fabriek, dat klopt dus niet. Dream Multimedia verstuurt bovendien geen Dreamboxen rechtstreeks naar de eindgebruikers. De prijs klopt ook niet. Kortom: regelrechte oplichters. Als je betaalt ben je je geld kwijt, trap er niet in!

In het "beste" geval hou je een slechte kloon eraan over zonder garanties en zonder mogelijkheden tot reclameren.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Edwinmtb
Oja, het is GmbH en niet GmBh.


@Edwinmtb,

Goed opgemerkt!

Is die firma ingeschreven bij de Duitse tegenhanger van de Kamer van Koophandel?
Via Google kan ik eigenlijk niets over die firma vinden.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In zakelijk e-mail verkeer is het tegenwoordig wettelijk verplicht onder aan de e-mail een disclaimer op te nemen met je firma gegevens, waaronder in Duitsland de naam van de Geschäftsführer, en het Handelskammer inschrijvings nummer en Mst.nummer.

 

Bij nalatigheid volgt er een hoog Verwarngeld.

 

Ik ken geen duitse firma's, die daarmee nalatig zijn.

 

Trek zelf je conclusie!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
[En betekent:
Geh Mal Bier Holen..!

(Ga even bier halen)


Hier op mijn werk vinden ze die vertaling van GmbH ook erg leuk :D

Op google en de Duitse een_of_andere_veiling_site kwam ik de bedrijfsnaam ook niet tegen. Ik heb de leverancier ook gevraagd of ze bekend waren met de aktie. Zij hadden ook geen idee. Overigens wist ik, toen ik die vraag aan hen stelde, nog niet dat het om een Duitse vennootschap ging.



Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuses voor de 'reclame', dat was uiteraard niet zo bedoeld smile.

 

Misschien is het een idee om gewoon de fabrikant eens op de hoogte te stellen. Ik weet niet of zij reageren. Mochten ze dat doen, dan staan we of allemaal in de rij om te bestellen, of de fabrikant kan er 'werk' van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de aanbieder in Dui ligt en deze alleen verkoopt via een hollandse site, dan is het 100% zeker niet koosjer. Als men deze ontvanger als origineel/nieuw met garantie verkoopt voor Euro 299,00 op de grote veilingsite in Dui zet als sofort kaufen, garandeer ik je dat deze binnen 1 dag allen uitverkocht zijn.

 

Echter de sat-winkels op deze veilingsite zullen nooit hun naam te grabbel gooien door het aanbieden van niet koosjer spul. Het duitse recht heeft een veel betere consumentenbescherming dan in NL.

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op die veilingsite staat nu ook een advertentie met de kop "Dreambox Dm 800 HD actie OPLICHTER"

 

En de tekst:

 

"MAAR ACHTERAF VAN STRENGE EISEN VIA MIJN EMAIL DAN KRIJG IK DIT ANTWOORD

 

Zoals je wel bekend is zijn er clone,s in omloop van de dream 800,dit betreft een clone en zijn afkomstig uit China,worden verscheept naar Hamburg en door ons weer verkocht van daar de laage prijs,verdere info zijn wij aan u niet verschuldigd.

Dit is een eenmalige persoonlijke reactie,en we gaan ook niet meer verder in discusie met u,u kunt op de aangegeven manier bestellen als u dat wenst.

Zo niet dan is dat ook prima,we hebben er slechts 100 in de verkoop en ze gaan vrij snel. "

 

Het zijn dus illegale Chinese klonen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Das Zollamt wird auch grosse Interesse haben!.

 

Vertaling: de duitse douane zal ook geïnteresseerd zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...