naitsirhc Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Citaat: Oja, het is GmbH en niet GmBh. En betekent:Geh Mal Bier Holen..! (Ga even bier halen) Volgens mij betekent het wat anders: Graaien Met Beide Handen.... Und TschjuB
maja Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Om het even juist te zeggen: Gesellschaft mit beschränkter Haftung. In het Nederlands: Besloten Vennootschap.
Kowalski Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 De advertentie bestaat inmiddels niet meer, evenals de andere advertentie met de waarschuwing. Zou de sitebeheerder actie hebben genomen? Dat zou dan een goede zaak zijn. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
D_liver Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Origineel bericht van: ceesv Das Zollamt wird auch grosse Interesse haben!. Vertaling: de duitse douane zal ook geïnteresseerd zijn. Uit persoonlijke ervaring kan ik je zeggen dat de Nederlandse Duane totaal geen interesse heeft behoudens het BTW percentage en de invoerrechten. 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast aart44 Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Dat zou kunnen kloppen met wat ik wel eens gelezen heb dat DREAM Multimedia de naam Dreambox alleen in Duitsland heeft geregistreerd en dat dat de reden is dat ze in China gewoon door kunnen produceren. Dus niet zoals merken als Rolex of Lacosta wereldwijd.
pukje Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Origineel bericht van: aart44 Dat zou kunnen kloppen met wat ik wel eens gelezen heb dat DREAM Multimedia de naam Dreambox alleen in Duitsland heeft geregistreerd en dat dat de reden is dat ze in China gewoon door kunnen produceren. Dus niet zoals merken als Rolex of Lacosta wereldwijd. De naam zegt niet alles het is gewoon verboden intulectueel eigendom na te maken,zoals printplaat copyeren,de zelfde componenten gebruiken ,de zelfde software gebruiken,het kastje namaken enz enz
eagle Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 mij lijkt het niet aannemelijk dat het een echte exemplaar is
gozuhr Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Ik snap de ophef niet zo. Iedereen voelt toch aan dat dit op zijn minst een luchtje heeft. Of wordt het normaal gevonden dat artikelen voor 1/4 van de prijs aangeboden worden. Kortom eerlijkheid duurt het langst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen