Gast waterman Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 mytube loopt vast als ik iets wil in vullen. bv: andre dan loopt hij bij de de: n: vast in moet de dream op nieuw starten. hoe kan dat wie weet het.
Gast mistermixer Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 je moet een update bestandje manueel installeren ( zie draadje van enkele dagen terug voor juiste bestand - type receiver ) in welke folder je het moet plaatsen weet ik oon niet :-(
Littlesat Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Misschien het image eens updaten... Enige weken geleden is er iets gebeurt waardoor MyTube niet meer werkt. Een upgrade van op zijn minst de plugin, maar ook het image ivm met drivers is aan te raden. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Nowtv Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Ik heb op de 8000 de image proberen te updaten. Maar er zijn geen pakketten beschikbaar. En mytube werkt hier dus ook niet. En een schone installatie van de mytube plugin heeft ook geen verbetering. Ik draai pli in de 8000.
Nowtv Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Update: De geïnstalleerde plugin verwijderd en de nieuwe er handmatig in gezet. De box een reboot gegeven en het werkt weer. Dus met de nieuwe driver kunnen we weer mytube kijken. Link naar de drivers voor de 8000
Gast mistermixer Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 heb het in orde nu voor de dm800 ( moest eerst nog mediascanner installeren om plug-in uit te pakken ) hier een link hoe een plug -in installeren ( in't duits ) http://www.dream-multimedia-tv.de/download/HowTo-Plugins-installieren.pdf ben ook maar een leek op dit gebied :-)
Nowtv Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Als je de oude mytube verwijderd. En de nieuwe driver er inzet. Dan eerst een reboot !!!!!!! Anders zal het idd niet werken, omdat de driver niet wordt geladen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen