bigtwin Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Ik zit te kijken of ik een dvd writer in mijn 8000 moet bouwen. Maar, zoals iedereen denk ik, heb ik een stand alone harddisk dvd recorder, een schijf in mijn 8000, een laptop met een dvd re-writer waarmee ik opnames van de box naar de pc kan halen en branden en vooral een NAS met de nodige dvd's erop... Wat is jullie ervaringen met een dvd brander in de 8000. Gebruiken jullie die ook, of is die toch eigenlijk niet echt nodig? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
hemertje Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 heb er 1 in en heb hem nog nooit gebruikt om te schrijven en eigenlijk ook niet om DVD's af te spelen aangezien het meeste op de centrale NAS staat... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast bobelen Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 de vrouw gebruikt hem om een dvd aftespelen(heeft moeithe met de nas)
pietpiet50 Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 had hem er standaard in zitten ivm de 'beta' test. Heb hem 3x gebruikt om te kijken of het schrijven lukte, daarna nooit meer gebruikt. Was wel makkelijk in gebruik. Alleen heel af en toe voor dvd afspelen (als het niet teveel hapert). VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Mic Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Volgens mij is dit vooral handig wanneer je een opgenomen programma op een standaard DVD speler wil kunnen afspelen. Als je dit met een PC wil doen zijn, moet je een aantal verschillende programma's gebruiken alvorens je de DVD kan branden. Via de writer in de DB kan dit in 1 keer.
TerranoIII Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 IK heb hem er ook in zitten en heb zo een stuk of 10 dvd's gebrand. Heb eerst op de HD opgenomen en toen op een dvd gebrand. De kwaliteit is goed en hij speelt het in de meeste dvd recorders af.Je moet er een beetje mee spelen eer je het door hebt hoe het werkt.Zowel met PLi als met newnigma werkt het goed.Verdere images heb ik het niet geprobeerd. M.V.G.TerranIII
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen