Ga naar inhoud


welke hd ontvanger heeft lan aansluiting?


alejandro

Aanbevolen berichten

Enige probleem dat je nog kunt tegenkomen is dat je last hebt van mislukkende opnames. Daarvan is op het gebruikersforum van Ziggo nogal wat leed over te vinden.

 

Als het apparaat uit standby komt om iets op te nemen en hij moet dan tevens een nieuwe sleutel decoderen, dan loop je kans dat de opname denkt geen beeld te krijgen en breekt de opname af. Als dan de sleutel is gedecodeerd, is de opname al gestopt. En dus heb je een mislukte opname.

 

Dit is HET punt wat mij voorlopig weerhoudt om zo'n ding aan te schaffen, want als er 1 ding is waar ik allergisch voor ben is het dat je iets opneemt en het uiteindelijk er toch niet opstaat. En een firmware update waar al maanden om geroepen wordt, die is er voorlopig nog niet.

2 x Dreambox 800 met dvb-c en dreambox 7025+ met 2x dvb-c verbonden met Synology NAS

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: MrScratch
Dit is HET punt wat mij voorlopig weerhoudt om zo'n ding aan te schaffen, want als er 1 ding is waar ik allergisch voor ben is het dat je iets opneemt en het uiteindelijk er toch niet opstaat. En een firmware update waar al maanden om geroepen wordt, die is er voorlopig nog niet.

Zolang die firmware-upgrade er niet is zijn er wel workarounds die je kunt toepassen.
Je moet ervoor zorgen dat er bij de start van een opname altijd een geldige sleutel is. Dat kan door het apparaat permanent aan te laten staan of door hem via de timer af en toe vanaf standby te laten aanslaan (niet opnemen, alleen bekijk-modus aanzetten). E.e.a. kan nog afhangen van de standby-energiebesparingsstand waarop je het apparaat hebt ingesteld en van de policy van het kabelbedrijf m.b.t. geldigheid van de sleutels, bij ziggo verschilt die zelfs tussen de oude gebieden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...