Digipaps Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Is er op het forum iemand met een Samsung LED tv ? zoja wat zijn de ervaringen hiermee? Sta in dubio tussen een Plasma of een LED.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
leo1949 Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Probeer het eens met GOEGEL en zoeken op plasma vs lcd meer dan tweeentwintigmiljoen hits. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Digipaps Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Geplaatst: 4 september 2009 Origineel bericht van: leo1949 Probeer het eens met GOEGEL en zoeken op plasma vs lcd meer dan tweeentwintigmiljoen hits. Duh...dat had ik al gedaan...maar dat is de vraag niet. Ik wil de ervaringen weten van eventuele gebruikers op dit forum. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Moderator ceesv Geplaatst: 4 september 2009 Moderator Geplaatst: 4 september 2009 Als Plasma gebruiker, blijf ik bij plasma, tot nu toe zijn de prestaties daarvan nog niet overtroffen door andere technieken. Heb in huis ook de nieuwste pixelplus van Philips. Het blijft surrogaat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
drz Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...en_#Post1672667 By the way, led-tv's bestaan niet, ze hebben alleen de CCFL buisjes vervangen door leds.. Minder mooie kleuren, maar platter en zuiniger! "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen