Ga naar inhoud

[Fabeltje] Dreamboxen ongeschikt voor.....

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heren,

Ik lees dat de dure dreambox 8000 ongeschikt is om de duitse premiere HD te ontvangen en eveneens ongeschikt is om copy beveiligde uitzendingen mee te ontvangen???

Dat kan toch niet waar zijn, of wel? Hoe zit dat dan met de andere dreamboxen (HD ) Of is dit alleen met de originele software en is dit op te lossen met andere

( welke ) software?

Ik hoop niet dat we zometeen voor elk sat pakket een aparte decoder hoeven aan te schaffen :-(

Edmund

Geplaatst:

Werkt gewoon zonder problemen hier......

1x DM 8000HD Open-Pli 4.0 en 1x VU+ Ultimo 4K VTI
Wavefrontier T90 -  0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E -16E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Sony 65XD8599 4K Android TV

Geplaatst:

Ik weet niet of het onzin is omdat de link kreupel is vanwege het feit dat we hier geen reclame mogen maken...

Je kan misschien een quote plaatsen van de betreffende website met bronvermelding (of vraag het een moderator)

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:

her even een citaatje van die site

Opmerkelijk is overigens wel dat HDTV signalen alleen kunnen worden weergegeven van ongecodeerde zenders die daarnaast ook nog eens zonder HDCP kopieerbeveiliging uitzenden. De Dreambox DM 8000 lijkt volgens de opgave van Dream Multimedia dan ook niet te beschikken over de licenties voor HDMI en de HDCP kopieerbeveiliging. Hierdoor kan men bijvoorbeeld, ook met een geldig abonnement, niet kijken naar de HDTV uitzendingen van Première en de ongecodeerde uitzendingen van de HDTV zender Anixe HD op de Astra 1 satelliet, dit meldt het Duitse blad Sat Und Kabel.

De Dreambox DM 8000 zal wel de mogelijkheid krijgen om in de toekomst HDTV programma's van de HDTV zenders die de Dreambox DM 8000 kan ontvangen op de optionele harde schijf op te nemen. Hiervoor is de mogelijkheid aanwezig om een SATA harde schijf in de ontvanger te plaatsen. Een 100 Mbit/s ethernet aansluiting maakt het voor de gebruiker mogelijk om de ontvanger in een netwerk te plaatsen. Op een later tijdstip zal Dream Multimedia ook een WLAN kaart voor Dreambox DM 8000 lanceren waardoor het mogelijk wordt de Dreambox DM 8000 draadloos in een netwerk te kunnen plaatsen.

Edmund

Geplaatst:
Origineel bericht van: Edmund
... zenders die ... zonder HDCP kopieerbeveiliging uitzenden...

Tja, als ze dat schrijven dan hebben ze er echt helemaal geen kaas van gegeten.
Geplaatst:

Lijkt me een heel oude publicatie.

De dreambox geeft gewoon beeld op anixe hd en op de duitse premiere (nu sky germany) je moet echter wel een abo hebben op sky duitsland.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Volgens mij komen ze altijd met datzelfde artikel aan. Maar inderdaad, degene die dat geschreven heeft, heeft geen idee waar-ie het over heeft, dus gewoon lekker negeren.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.