Gast m.boretti Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Ik heb een tijdje in het buitenland gezeten en geen internet gehad. De vraag is de ontwikkelingen van Fransat. Ik wil ook niet nog een doos erbij hebben, en een paar maanden geleden werd al de hoop uitgesproken voor een common interface, ik dacht de powercam pro, die mogelijk gemaakt zou worden voor Fransat, was het niet viaccess 2.6? Wie is op de hoogte?
Gast m.boretti Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Ik vul zelf nog even aan dat Fransat uitzendt in Viaccess 3.0 en 4.0.
Gast 1664 Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Ik hou ook de berichten in de gaten, maar heb nog geen goed nieuws kunnen ontdekken.
jepe Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Ik dacht wel dat de TNTSat met de powercam pro werkt. Zo'n kaart garandeert 4 jaar ontvangst van alle tnt programma's via Astra. Maar helaas nog niets gevonden over de Fransat kaart. Is in Frankrijk zelfs nog niet ruim verkrijgbaar, wordt slecht mondjesmaat aangeboden met bijbehorende ontvanger.
Gast m.boretti Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Ik heb net ook eens rond gekeken in verschillende grote franse warenhuizen, maar nog niets gevonden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen