Ga naar inhoud


[TF7700PVR] Harde schijf wordt niet (meer) herkend, voeding ?


Melle

Aanbevolen berichten


TF is niet meer wat het geweest is denk ik.

Hen het idee dat de 77xx serie niet zo goed is dan de 5xxx serie, die draaien hier allen nog.

Ik heb nog wel meer foto's gemaakt van de TF ook.

 

@Cornea,

 

Zijn het vaak dezelfde onderdelen die defekt zijn van de voeding of valt dat mee. Enig idee wat de oorzaak kan zijn van die euvels?

Net even gevoelt, de TF staat al weer uren aan, voeding van de TF zelf is ook redelijk warm.

Externe voeding is koel, evenals de harde schijf.

Het zal de TF voeding iig wel wat ontlasten zo.

 

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier met een nieuwe 7710PVR ook alleen nog maar ellende met harde schijven. Een oudere harde schijf van Seageate (500 GB) start niet eens op (zeker te veel stroom). Een nieuwe 1,5 TB grote Samsung doet het twee van de drie keer ook niet. Hij start wel op, je hoort hem een paar keer tikken en hij draait, maar wordt dus meestal niet herkend. En het viel me op dat de schijf, ondanks dat hij "groen" is, wel erg warm wordt.

 

Als de TF open ligt vallen me twee dingen op: de sata-connector lijkt een beetje losjes en het grote koelblok dat er naast zit, zit bij mij scheef en raakt dus niet voor 100% de processor die volgens mij daardoor op de plaatsen waar het koelblok deze niet raakt extra warm kan worden.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of dat voor alle dealers geld, ik zag wel een uit groningen die dat op de site heeft staan en daar staat bij dat het exclusief bij hun is.

 

Maar ja als er veel TF's 7700/7710 zijn die problemen hebben met de voeding dan is het een andere zaak.

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, maar nu laten repareren. Jammer want je mist hem wel gelijk. Mijn ex buurman belde mij zojuist dat ook zijn 7700 hdpvr is overleden ,althans zijjn hd schijf.

Heb zelf tijdelijk een 7700 hsci staan, wow wat een gemak en verbetering tov 7700 hdpvr. En met een c+ module!

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...