Ga naar inhoud


Hoe kun je het beste een kat in bad doen?


Gast Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Gast Drs. IJzerbout

Ik weet niet waar die onaangename lucht vandaan komt.

Uit zijn bek schijnt het niet te komen.

En uit zijn achterwerk ook niet.

Het komt volgens mij uit zijn vacht. Moeilijk te zeggen.

 

Hij ligt in de winter vaak op mijn voeten in bed. Dat zou ik nooit doen als ie zo stonk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ontsteking van het vechten! Zou inderdaad maar snel naar

dierenarts gaan.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kat kan uit zijn bek stinken zonder dat je echt goed kunt lokaliseren, alhoewel recht in je gezicht laten blazen werkt dan perfect, maar ja, heb je wel een kwaaie kat.

 

Kan zijn dat je kat aan het gevecht nog ergens een abces heeft wat inmiddels open is. Even goed nazoeken en als er een abces is, grote kans dat het gespoeld moet worden. Probleem is vaak dat de opening dichtgroeit terwijl er nog restant etter achter blijft. Begint het steeds opnieuw.

Wat verder nog kan, is dat je kat ziek is en via de adem stinkt, geeft een specifieke geur die je dierenarts gelijk zal herkennen.

 

 

Maar gezien de leeftijd, blijft eerste gok toch tandsteen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Een Tomtom programmeren hoeft niet want hij heet Tommy (Tompoes dus). :D
Ik zou daar in oorlogstijd niet zo op vertrouwen. ("Do ist der Bahnhof" :D ) (van Kooten en de Bie)


Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik weet niet waar die onaangename lucht vandaan komt.

Hij ligt in de winter vaak op mijn voeten in bed.
Je zou toch zeggen dat die lucht tegen de zomer wel uit zijn vacht zou moeten zijn. :D


Als Tommy gevochten heeft moet ie natuurlijk eerst uitrusten voor dat ie aan die enorme taak van het vacht reinigen toekomt.
Een gezonde kat is de volgende dag weer helemaal spik en span.6-7 jaar is piep jong dan is ie zo hersteld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

een kat moet je in de eerste instantie niet bij zijn poten of what ever vasthouden om em in bad ofzo te doen, sommige katten vinden het wel lekker, uitzonderingen daar gelaten

 

 

wij hebben ook een kat gehad die begon te stinken, bleek dat ie ziek was en helaas is het beestje nu een jaar of 3 er niet meer

 

dus als een kat stinkt of gewoon er niet fris uitziet dan kun je beter even naar de dierenarts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Turkse Van-katten vinden een bad heerlijk.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
DEZE VIDEO kwam ik tegen, doet precies wat jij zoekt, alleen of de kat er blij mee is weet ik niet.


Dat is echt wreed...
Misschien dat een hond het prettig vind in zo'n ding, maar een kat moet je daar niet in stoppen... Ik hoop dat die kat een goed geheugen heeft, kan hij de dader terug pakken ;-)

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boaz
Denk dat je eens in de bek van die kat moet kijken, wed dat ie tandsteen heeft, bruine afzettingen boven het tandvlees.
Dat zal de oorzaak van de stank zijn.

En katten niet in bad doen, tenzij je zelf een nieuw velletje wilt hebben.
En als het echt moet, dan moet hondenshampoo, mensenshampoo ontvet veel te veel.

leuke foto lijk op een vriend van mij ,heeft als bij naam catweazel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Hij krijgt van die korrels..dus droog voer. Die stink zooi uit een blikkie mot ie niet.

 

Maar het probleem heeft zich vanzelf opgelost.

Ik denk dat het kwam dat ie wat gebloed heeft en dat geronnen bloed zat op het zwarte deel van zijn vacht. En dat zie je niet. Dat zal gestonken hebben.

 

Hij ruikt nu weer heel fris...niets aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...