kkkkk Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 hallo , IK heb een linksys wusb54g stick wat op de lijst staat , maar ik kwam niet uit , hoe kan ik hem werkend krijgen met summer dream. groetjes
PaulCl Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Ik heb het ooit aan de praat gekregen maar het is niet echt vanzelfsprekend en er zijn bij mijn weten geen handleidingen beschikbaar. Volgens mijn herinnering staan er ergens configuratiefiles (ik denk in /etc) en moet je naargelang de encryptie (geen=clear, wep, wpa, wpa2) die je op router gebruikt het juiste voorbeeld hernoemen en dan het nodige in die file nog aanpassen. De voorbeeldfiles noemen: wpa_supplicant.conf.clear wpa_supplicant.conf.wep wpa_supplicant.conf.wpa wpa_supplicant.conf.wpa2 en de te gebruiken file moet zijn: wpa_supplicant.conf Hopelijk heb je hier wat aan. Suc6 ermee. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
kkkkk Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Geplaatst: 6 september 2009 ik ga het proberen , je hoort het wel
kkkkk Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Geplaatst: 7 september 2009 nee hoor , het werkt nog steeds niet , nog meer tips ???
kkkkk Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Geplaatst: 7 september 2009 ik kreeg deze melding" WLan nicht verfugbar voortgang voltooid " ik werd gek van. moet ik ergens het wlan aanzetten ???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen