Ga naar inhoud

Hoe voorkom ik dat de Maximum Switch in zijn waterdichte behuizing blijft?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor mijn schotelinstallatie gebruik ik Maximum switches met een waterdichte behuizing. Echter door het gewicht van de switch met kabels zakt de switch naar de onderkant van de waterdichte behuizing. Nu zitten er in het doosje ook nog 2 ty-ribs, maar ik zie niet helemaal hoe ik die zou moeten gebruiken. kan ook volgens mij niet mooi eruit zien.

Vooralsnog zitten de kabels tussen de schroeven van de muurbeugel (licht) geklemd, zodat de switchbehuizing niet kan vallen, maar vandaag zou ik de switch aan de muur willen bevestigen, zodat ik er nog twee switches aan kan toevoegen.

Geplaatst:

Ik neem aan dat je "Hoe bereik ik dat de Maximum Switch in zijn waterdichte behuizing blijft" of "Hoe voorkom ik dat de Maximum Switch uit zijn waterdichte behuizing komt" bedoelt?

Je zou op de achterkant van de switch een klein stukje tochtstrip kunnen plakken. Die zet, eenmaal in de behuizing, uit en klemt de switch dan in de behuizing. Andere oplossing is een klein stukje dubbelzijdig klevende tape op dezelfde plaats, alleen bestaat dan de kans dat je 'm er nog maar moeilijk uitkrijgt indien nodig.

Zelf ben ik voor de eerste optie gegaan en dat werkt al jaren naar volle tevredenheid.

Succes,

Ger

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen