Gast aragorn Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Mijn Hummax heeft sinds kort een eigen wil gekregen. Alhoewel de timer op 'disabled' staat gaat ie toch automatisch aan; elke dag zelfde tijd, zelfde zender. Bovendien schakelt ie iedere avond om 21:30 over naar voorkeurzender nr 8. Heb de timerfunctie's reeds meermalen op disable gezet, maar zonder resultaat. Daarnaast heb ik de laatste versie van josjes firmware geladen, eveneens geen resultaat. Iemand enig idee?? Humax 5400 Loader H2.08 Firmware Josje01 ToH3.4HoT11NLgemonteerd
Gast hummiesat Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Weet je zeker dat je alle timers hebt gecontroleerd? Je kunt meerdere start / stop tijden ingeven voor zover ik weet. Kan het zelf niet checken want mijn 5400 heeft een overleden voeding.
Gast aragorn Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Probleem opgelost! In de program guide stonden 'reserved' programma's. Jawel precies die waar die dagelijks opsprong. Deze verwijderd en nu doet ie't alleen nog op commando....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen