Jan Ambers Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Ik heb zojuist een dvdspeler open gemaakt, en de lens naar disk gereinigd, maar nog geeft ie NO DISC aan. (was niet vuil, een klein dun vettig laagje) Hoe kan ik dit euvel verhelpen, veel gespeeld heeft ie niet.
unique Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Is een lastig gevalletje. Kan namelijk vele oorzaken hebben: spindelmotor sturing van de motor laser Focusering aansturing focus enz enz enz Als het niet een te al high end ding is zou ik niet te lang zoeken.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Citaat: Als het niet een te al high end ding is zou ik niet te lang zoeken. Inderdaad, ik had er één met eenzelfde probleem. De ene keer deed ie het wel, dan weer niet..en iedere keer dezelfde DVD. Het ding ging gelijk richting Chinees afval. Weg ermee. Ik heb voor €uro 39,00 een nieuwe gekocht. Er staat Philips op maar het is weer zo´n China prul.
columbo Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 ik ben op hetogen blik in berlijn op de IFA dvd en blu ray is de runner hier, alleen je loopt je helemaal uit de naat tig duizend m2-.en gigantse beeld schermen dat ze hebben ook 3d schermen .evt een blu ray sp. nemen ik heb ze al voor 145 e gezien+5 blu ray fims naar keus,uit 50 st.tot 10 sept bij satumnnnn.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 september 2009 Moderator Geplaatst: 5 september 2009 Zo te zien heb je het ook niet helemaal droog weten te houden daar in Berlijn. (Ik spreek uit ervaring). Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Met een beetje geluk werkt mijn methode ook voor jou CD Speler You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen