Gast aila Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 ik wil een inernetradio station beluisteren via mijn dreambox 7020 maar het is geen m3u bestand maar een aspx streaming, ik ben bang dat de dreambox daar niet mee om kan gaan omdat het een mss - streaming is. of zijn er toch mogelijkheden om zo een bestand wel af te kunnen spelen, ik heb al vershillende bestanden aangemaakt zoals http://www.infonet.com.br/multimidia/aparecidafm.asx of mms://midia2.infonet.com.br/aparecidafm de laaste werkt wel goed op mijn pc, maar kan ik die ook op mijn dreambox afspeelbaar krijgen, ik draai op gemini. graag verneem ik een reactie.
hemertje Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 mms = microsoft, daar kan je dreambox niets mee DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast 1664 Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Er is een omweg mogelijk via VLC. Je kunt via VLC op je pc de mms stream omzetten in een mp3 stream en die broadcasten. Je dreambox kan die broadcast dan weer afspelen. 't is een beetje om, maar het werkt wel.
Gast aila Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 bedankt voor de reacties, ik ga het laatse proberen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen