Gast jbctu Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Hallo, Was zeer enthousiast toen ik merkte dat als je de TF7710HD op het LAN aansluit, je naar de ingebouwde webserver kan. Hiermee kan je vanop afstand opnames instellen/aanpassen. Je kan ook bestanden up/downloaden maar zodra je op File Management klikt, begint de decoder te rebooten. Iemand daar nog ervaring mee?
Melle Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Ja, ik merk dat nu ook idd, maar ik gebruik de schijf even op een externe voeding nu en dacht dat het daarmee iets van doen had. Het was mij eerder nog niet opgevallen. Maar ik ben nu oude bestanden via ftp aan het terugzetten en zo nu en dan flipt ie even eruit. Ik heb het op een 7700 btw. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Gast brinky Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 ik heb dat ook volgens mijn is deze bug er met de laatste firmware ingekomen ik meen dat ik er ook al iets over gelezen heb in het groote 7710/7700 firmware topic grt brinky
Marcel62 Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Klopt, heb ik ook. Het is wel zo dat na de herstart het probleem zich meestal niet meer voordoet. Wonderlijk, maar doe er je voordeel mee. DM8000HD OpenPli v2.1 TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07 Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen