Ga naar inhoud


Marmitek remotes en AD-3000IP - zou moeten werken?


mietde

Aanbevolen berichten

Ik heb zowel de mouse remote als een 8in1 en ofschoon echostar met 9 presets in de lijst vermeld staan krijg ik de remote bij geen van beide remotes aan de gang.

Alleen als ik de learn mode gebruik die alleen op de 8in1 zit kan ik enkele toetsen inleren zoals de OK en de 1 toets.

 

Heeft hier iemand ervaring met een van deze afstandsbedieningen en de AD-3000IP?

 

 

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beetje onduidelijk dus verbetering,

ik krijg dus géén van beide Marmitek remotes dus goed werkend met de AD-3000IP.

De Remotes in kwestie zijn:

Marmitek Mouse Remote

Marmitek 8 in 1

 

Wie heeft een van deze remotes werkend icm de AD-3000IP ?

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb zelf een 8-in-1 marmitek, deze werkt op zich prima samen met de beide echostar 3000 series, het enige probleem is het beperkte geheugen wat je in de marmitek hebt voor handmatige IR codes. Wat voor mij werkt is de nummer toetsen niet in programmeren, dan passen bijna alle belangrijke toetsen in de het zeer beperkte geheugen.

 

De Marmitek heeft ook de nare gewoonte om vaak niet in 1 keer goed de IR code van een andere remote over te willen nemen, na een paar keer proberen werkt het meestal wel.

 

Maar de ingebouwde codes in de marmitek heb ik niet aan de praat gekregen i.c.m. een echostar.

 

Groetjes,

Restor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Je hebt helemaal gelijk Restor_nl,

het geheugen is wel zééér beperkt,

indien je zelfs meer als pak'm beet 13 keys inleert raak je zelfs andere preset toetsen kwijt :-(

 

Mja, het werkt nu voor de ontvanger wel acceptabel.

Ik heb in ieder geval besloten niet meer verder te bouwen op Marmitek spul, het via de powermid's doorseinen van IR signalen vind ik toch niet 100% werken en met m'n mouse remote kan ik geen keys inleren en de presets werken dus niet :-(

 

Ik heb ondertussen voor het IR verlengen voor een Keene kastje gekozen, die krijg ik eerdaags binnen.

Dat werkt met draden en is getest tot afstanden van 30 meter.

Kwa remotes is me duidelijk dat een moderne pda van compac het beste is wat je je maar kunt wensen alleen de prijs van die dingen...

 

Affijn, het werkt nu en zodra dat Keene kastje binnen is zou ik het allemaal werkend voor mekaar moeten hebben.

 

In ieder geval bedankt voor je reactie, het werd me daardoor duidelijk dat het dus wel kon en na nieuwe baterijen gekocht te hebben en een gehele reset werkt het dus acceptabel genoeg om mee vooruit te kunnen.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...