Ga naar inhoud


[7121] updaten lukt alleen op astra 1 wie helpt me


blue

Aanbevolen berichten

Vandaag mijn omgeruilde philips 7121 software geupdate.

astra1 updaten ging goed. Daarna de overige 3 satelieten ging fout met de melding; foutmelding(2) zenders zoeken mislukt.

Gemaild met Canaldigitaal kreeg advies om fabrieksinstellingen in te stellen. Gevolg dat ik nu ook de al aanwezige zenders van de astra 2,3 en hotbird kwijt ben.

Is er soms een editor voor de philips dat ik met de pc de zenderlijsten kan aanmaken?

 

Wie weet er en oplossing ?

 

Graag hoor ik.

 

Blue

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou ik ben best tevreden !

geen enkel probleem met updaten gehad, geen probleem met de zenders .

Fijn apperaat , makkelijk te bedienen en en voortreffelijk beeld.

 

Ik begrijp dit afzeiken dan ook niet zo goed , als ik niet tevreden zou zijn breng ik hem geoon terug.

 

mijn inziens een goede prijs/kwaliteit verhouding

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, voor 60 euro valt de kwaliteit niet tegen.

Maar had je hem ook gekocht, als je de normale prijs moet betalen van 300 euro.?

Het blijft tenslotte toch slechts een door CanalDigitaal 'goed'gekeurde decoder met teveel beperkingen zoals het ontbreken van een kanalenlijst editor ...

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gister in een niet nader te nemen satshop om daar een duo lnb op te halen, daar werd een decoder gedemonstreerd die en klant kwam ophalen, op de vraag of alles goed werkte kreg de klant het volgende te horen:

(weet niet welk merk , een zwarte box met blauwe display)

Is een prima decoder alleen:

je moet de radio kanalen niet gebuiken want dan gaat hij hangen

ook mot je de kanalenlijst niet soteren want dan ben je je lijst kwijt.

en zo ging dat nog even door.

Deze man vroeg ook voor een duo lnb gewoon 45 euro terwijl hij overal 39,95 kost

een lnbhouder los koste bij hem 15 euro terwijl ik bij zijn collega 5 euro betaalde.

 

Ik wil hiermee zeggen dat je nog veel slechter af kan zijn dan bij CD

 

En nee dan had ik waarschijnlijk nog geen nieuwe decoder gekocht , ik was ben namelijk ook best tevreen met mijn 7072 decders.

 

Bert

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bert1952
Deze man vroeg ook voor een duo lnb gewoon 45 euro terwijl hij overal 39,95 kost
een lnbhouder los koste bij hem 15 euro terwijl ik bij zijn collega 5 euro betaalde.

Ik wil hiermee zeggen dat je nog veel slechter af kan zijn dan bij CD

En nee dan had ik waarschijnlijk nog geen nieuwe decoder gekocht , ik was ben namelijk ook best tevreen met mijn 7072 decders.

Bert


Dus omdat je 5 euro meer moet betalen voor een LNB ben je slecht af? Wat ben jij kortzichtig zeg.
Op de gestelde marges van CD daar kun je echt niet van leven hoor als je een winkelpand en personeel hebt.
Je hoeft toch niet bij die man te kopen ! Koop dan gewoon via internet. Waarom ga je eigenlijk daarheen, zeker omdat je ook nog info nodig hebt om die lnb af stellen etc.
Ik word hier zo ziek van.

ps; jouw 7072 was ooit eens gecertificeerd, nu dus niet meer.
Met de groeten van CD.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mrB

 

Ik zou het hele bericht eerst eens lezen voor dat je een oordeel over mij velt !

 

Ik doelde op de decoder die deze man stond te verkopen en zijn antwoord op de vragen van zijn client.

 

En ja , ik heb gewoon bij een ander gekocht, deze man was veel te duur en in mijn ogen ondeskundig.

 

Nee ik had geen advies of hulp nodig bij het afstellen bij de LNB en wilde niet via internet kopen omdat ik hem nu eenmaal direct wilde hebben.

 

Wat betreft het niet meer gecertificerd zijn van de 7072 zit je er ook naast, maar ja ..............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...