D.Quijote Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Het zal wel weer eenvoudig zijn, maar kon het niet vinden wat ik zocht. Normaal start mij computer XP home op zonder op gebruikersnaam te hoeven klikken, maar sinds vandaag wel. Nu is het maar een klik maar vind het toch lastig. Ik heb wel gegoogeld maar vind alleen maar iets met een wachtwoord, en die heb ik nooit aangemaakt. Dus ik wil eigenlijk dat mijn pc opstart zonder op mijn gebruikers naam te klikken. Oh ja ik probeerde vandaag iets te installeren en misschien is het daardoor gekomen. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
jeevanhoof Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 hoi, ik denk dat een of ander programma (virusscanner) een gebruiker heeft bij aangemaakt. Via gebruikersaccounts kan je deze verwijderen, waardoor je pc weer zou moeten opstarten als voordien. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Misschien heb je hier iets aan: Origineel bericht van: helmij.nl Paswoorden verwijderen in windows: Start / uitvoeren / control userpasswords2 geavanceerd / nogmaals geavanceerd / Gebruikers / Dubbelklik op de betreffende gebruikersnaam. Plaats een vinkje bij "Wachtwoord verloopt nooit". Eventueel naar wens andere vinkjes plaasten. Terug naar hoofdscherm (Start / uitvoeren / control userpasswords2). Als je niet een password wilt typen tijdens het opstarten, haal dan het vinkje weg. Toepassen. Let op: Windows vraagt nu welke gebruiker er voortaan moet aanmelden met of zonder password!! Controleer of de juiste naam ingevuld staat ! bron: helpmij.nl
D.Quijote Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Geplaatst: 5 september 2009 @ Pedro Newbie, Nee dat werkt niet, bij de 2de keer geavanceerd krijg ik een mededeling dat het niet werkt voor xp home, en kom dus niet verder. Trouwens als de pc in standby valt moet ik daarna ook weer op mijn gebruikers naam klikken. Nogmaals voor de duidelijkheid ik heb nooit een paswoord aangemaakt. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
WPW Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=windows+hide+user+from+login&meta= gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
winwiz Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 ik denk dat hij wat anders bedoeld, maar ik kan het mis hebben. Ga naar gebruikers in het configuratiescherm ff in het engels: daarna bovenste vinkje weghalen Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast aart44 Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Ja volgens mij bedoelt hij dat ook het welkomsscherm uitschakelen dat de computer in één keer doorstart. Zelf doe ik het met start, uitvoeren,"control userpasswords2" invullen en op enter en het vinkje weghalen bij Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te gebruiken dan krijg je een scherm waar je het wachtwoord moet invullen als dat er niet op zit gewoon leeg laten doorgaan en hij zal in het vervolg zonder het welkomsscherm opstarten. En ik heb even gekeken op mijn laptop met XP home werkt het precies zo.
D.Quijote Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Geplaatst: 6 september 2009 Dit helpt allemaal niet, maar ben tot ontdekking gekomen dat er een nieuw user account is geinstalleerd gisteren. Asp.net machine a ....., en dit is gekomen gisteren met een CD rom die ik wilde installeren en die vroeg of ik ook frame network 1.1 wilde installeren. Daar heb ik ja opgezegd, maar uiteindelijk heb ik toch niet de CD rom er op gezet. Maar ondertussen is wel die user aangemaakt. Ik heb wat zitten doorspitten op google, en daar kom ik verschillende antwoorden tegen. Maar volgens mij kan je het gebruikers account gewoon verwijderen. Klopt dit ??? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
WPW Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Origineel bericht van: D.Quijote Dit helpt allemaal niet, maar ben tot ontdekking gekomen dat er een nieuw user account is geinstalleerd gisteren. Dat zij ik ook, luisteren en lezen, simpels. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
winwiz Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Origineel bericht van: D.Quijote Dit helpt allemaal niet, maar ben tot ontdekking gekomen dat er een nieuw user account is geinstalleerd gisteren. Asp.net machine a ....., en dit is gekomen gisteren met een CD rom die ik wilde installeren en die vroeg of ik ook frame network 1.1 wilde installeren. Daar heb ik ja opgezegd, maar uiteindelijk heb ik toch niet de CD rom er op gezet. Maar ondertussen is wel die user aangemaakt. Ik heb wat zitten doorspitten op google, en daar kom ik verschillende antwoorden tegen. Maar volgens mij kan je het gebruikers account gewoon verwijderen. Klopt dit ??? Salu2, D.Quijote Die kun je gewoon verwijderen. probleem opgelost Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
D.Quijote Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Geplaatst: 6 september 2009 @ WPW, dat was me niet helemaal duidelijk, en vooral die waarschuwing met die rode letters, was ik een beetje huiverig voor. Maar om die account te verwijderen is het toch makkelijke om het via het configuratiescherm /gebruikersaccounts en dan te klikken op Asp.net en die zo te verwijderen. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
WPW Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Mja en bij de volgende .net update krijg je'm weer trug of het hele .net update proces staat stil zonder mededeling, user uitschakelen en uit logon scherm halen, updates lopen dan normaal door, alleen de .net optimize slag draait niet meer (wat niet erg is). gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
D.Quijote Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Geplaatst: 6 september 2009 Ik zal eerst wel even een Acronisje maken van de HD, voordat ik hem eraf flikker. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
D.Quijote Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Geplaatst: 11 september 2009 Intussen het nieuwe user account ( Asp.net ) gedelete via configuratiescherm/gebruikersaccount. PC draait weer als vanouds. Bedankt iedereen. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen