leo1949 Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Om niet in een ander z'n topic in te breken heb ik een nieuwe aangemaakt omdat er toch iets fout gaat lijkt mij. uit dat topic heb ik je quote gehaald. Origineel bericht van: Ome Merde start --> uitvoeren --> cmd (enter) ping www.sat4all.com antwoord ? nee ? ping 195.121.1.45 antwoord ? ja ? --> DNS probleem 8< 8< 8< groet, merDe Ik heb dit dus gedaan en bij de eerste alles goed. Maar bij de 2e is dit het resultaat: De vraag is staat er bij mij ook iets verkeerd en als dat zo is wat zou er dan moeten gebeuren Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
WPW Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 Die 212 mot je pinge, niet dat 195. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
leo1949 Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Geplaatst: 6 september 2009 Ik was uitgegaan van de waardes uit het citaat van Ome Merde. Maar met de 212 werkt het wel goed. WPW bedankt. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Ome Merde Geplaatst: 6 september 2009 Geplaatst: 6 september 2009 45 moet 34 zijn (prim. DNS planet interslet) de Bacardi ebt nog wat na zullen we maar zeggen merDe deze ruimte is te huur
leo1949 Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Geplaatst: 6 september 2009 Ja met 34 gaan er 0 pakketjes verloren. Dus er is niets aan de hand. Alleen 20 mb van Telfort is bij mij maar 12 tot 13 mb. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen