Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien iemand in de buurt van Emmen/Hoogeveen/Assen die mijn Magic module kan programmeren naar UCAS 3 ??

Kan ik in ieder geval al wat spelen met de set totdat ik een aston 1.07 heb smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: playtronic
Misschien iemand in de buurt van Emmen/Hoogeveen/Assen die mijn Magic module kan programmeren naar UCAS 3 ??

Kan ik in ieder geval al wat spelen met de set totdat ik een aston 1.07 heb smile

of even naar me opsturen ?? (incl. postzegels dan regel ik het zo voor je)

mvgr,
djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

• 3 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: swarfega
kan je dit ook voor mijn doen?

Ik heb een AXas cam

Groetjes

Paul

Ik zou zeggen pm me even en dan wil ik het rustig voor je doen !

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Geplaatst:

Mijn Magic met UCAS3 wordt niet meer herkend in de ontvanger. Het initialiseren levert niet het gewenste resultaat.

In de Humax zie ik onbekende CAM staan in het menu.

Moet de CAM opnieuw worden geprogrammeerd of is die afgeschreven?

Geplaatst:

Ik gebruikte eerder ook zo'n magic module.

Staat me bij dat in humax ontvangers hij niet goed werkte, zeker niet na een programmeer actie.

Paar keer over in en uit halen bood nog wel eens oplossing.

Na programmeren stopte ik hem altijd in een andere ci-ontvanger en daarna pas in de humax, dan werkte het daar ook weer.

Geplaatst:

Had ik al geprobeerd in een andere ontvanger maar ook daarin initialiseert de CAM niet.

De Magic heb ik een paar maanden geleden omgeprogd met fun kaarten naar UCAS en heeft gewerkt.

Weet iemand raad?

Geplaatst:
Origineel bericht van: tracker
Had ik al geprobeerd in een andere ontvanger maar ook daarin initialiseert de CAM niet.
De Magic heb ik een paar maanden geleden omgeprogd met fun kaarten naar UCAS en heeft gewerkt.

Weet iemand raad?

Ik heb geen ervaring met het programmeren middels de fun-kaarten. Wel weet ik dat ik af en toe ditzelfde probleem had wanneer ik progde met de Duolabs. Oplossing was toen door dit opnieuw te programmeren !!

Anders moet je hem even opsturen en dan doe ik het voor je hier thuis (of langskomen mag ook natuurlijk)

mvgr,

djpetit

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen